24 aug: Piggast hittills

Som jag mår just nu, så pigg har jag inte varit sedan jag blev sjuk. Kan bero på att jag idag fikat med bror på Hansens. Det blev några koppar kaffe som säkerligen gjorde mig mkt piggare då jag inte har druckit kaffe på flera dagar. Frisk luft och massa skratt därtill och så har jag sovit extremt länge detta dygn.

Händer inte precis så mycket i mitt liv just nu. 90% av tiden ligger jag i sängen sover, spelar TV-spel, surfar eller kollar på film. Så här lugnt har jag nog aldrig i hela mitt liv haft det. Gör mig väldigt uttråkad men att bara få träffa någon gå ut på stan en sväng är guld värt. Idag fick bror vara min personliga assistent, haha.

Angelica och ungarna får jag träffa på fredag. Ungarna hinner jag bara träffa en kort stund då de ska sova hos farmor tills på lördag. Angelica ska på 30 års fest på fredag och jag hänger väl med dit och käkar lite men åker hem tidigt. Jag blir så fasansfullt akut trött ibland. Det är som att trycka på en knapp och jag helt plötsligt kan sova i 4-6 timmar.

Trist att jag inte kan lägga ut bilder. Har massvis med bilder från Riga, på Jon och Silas och på kattungarna... som lever djävul här hemma. De är överallt och absolut där jag är. Men de är så förbaskat söta så det gör inget =)



Johnny: - Sålde dig för 3 liter Coca Cola till Kicki Danielsson.
Jag: - Hahaha... det var inte precis ett överpris det inte.
Johnny: - Var törstig och hon var kåt!
Jag: - Alla vann på det... förutom jag.
Johnny: - Med hennes nya hits som Virile Raggarn, Bankad i Buicken, Mot Johnnys Handfat & massor av hennes klassiker kommer du leva gott!
Jag: - HAHAHAHA! Herrejösses!!!



Ryska bröllop ser ju roliga ut.

Ja... så är det visst.

Rätt åt dem.

Intervju med en ettåring.

Det finns då dårar.

Dagens lokaltidningsbesvikelse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0