16 jan: Vill bara vila... kan jag få det?

Den här helgen skulle jag vila upp mig och ta det lugnt. Det har varit tvärtemot. Pga trötthet och oavbrutet jävelskap har jag blivit extra irriterad.

En liten lista på eländet denna helg...

1: Soffjäveln (läs föregående blogg). Orkar inte ens prata om det något mer, förutom att det blev att se jättebra ut efter att Angelica monterat ihop det sista. Soffan var skön att sitta/ligga i också.

2: Microsoft-Words-helvetes-jävla-skit-program som gör att både jag och Angelica har brutit ihop. Trots att man följer instruktionerna punkt och pricka så funkar inte vissa funktioner. Stressigt är det också då Angelicas uppgift ska in snarast. Det slutar med att hon får åka till skolan och läraren får visa hur funktionen fungerar i Words. Lägger en hundring på att det finns ett annat sätt än det vi försökt med eftersom det helt enkelt inte fungerar trots att vi följer instruktionerna.

3: Jag har inte kunnat sova pga migrän och andra diverse störningsmoment. Är helt slut i knoppen känner jag. Hade bestämt mig att vila ut denna helg med mycket sömn och göra så lite som möjligt pga den jobbiga veckan jag haft. Har inte sovit ordentligt på 7 dagar. Har mina funderingar på att ta in på ett hotell i stan bara för att få sova ut i typ 15 timmar. Fortsätter det så här, kommer jag göra det. Hälsan måste gå först.

4: Silas har fått för sig att skrika rakt ut, utan större anledning. Testa röstresurserna kanske. Detta innebär också att Jon skriker rakt ut till Silas att hålla tyst (eller tust som Jon säger). Detta tillsammans med ovanstående gör att man sitter och skakar till sist.

5: Fastnade med släpvagnen på en oplogad gård tre gånger. Plus att det inte gick att vända med den så jag fick plocka av släpvagnen och vrida den manuellt.

6: Skulle laga lunch idag... allt gick åt helvete. En tallrik sprack i micron så jag fick göra om maten plus en massa annat strul. Blev till sist rätt så gott iaf.

Ovanstående saker är egentligen större bekymmer men jag tror det endast handlar om att man inte fått tillräckligt med sömn.





Slut på gnället... lite roliga länkar istället!

Inhyrda experter eller?

Värsta baksmällan man någonsin kan få tror jag.

Ett bra sätt att göra folk paranoida.

Säker lösning

Tigerbalsam på snoppen. Själv har jag lyckats fått hästliniment på pungen så jag anar hur detta känns.



Snyggaste Volvon.


Min skrivbordsbild just nu.



Ikväll blir att det sussa tidigt. Tappat bort öronpropparna men jag hoppas jag sover ordentligt tungt. Måndagen blir lugn hoppas jag, sen blir det full fart under veckan. Ska bli roligt.

Greetings från en sömnig Kny.



Dagens fundering...

Hur kan det komma sig att Bud Light så populär i USA när allt annat som inte är light är mest populärt? Har druckit den ölen och den är inte speciell överhuvudtaget.

Kommentarer
Postat av: John Doe

Jag fick pepparsprey på lilleman en gång.. det gjorde ont som fan.. hur det gick till. Duschade en kille i pepparspray .. sen gick man å pissa med pepparspray på händerna..

2011-01-16 @ 15:16:38
Postat av: Ida

Angående pepparspray. En kille tillsammans med sin tjej blev stoppad av snuten i USA. Som vanligt är jänkarna inte helt smarta för han mopsade med snuten och fick gå ur bilen. Hans byxor var uppknäppta och man kunde gissa vad de haft för sig. Inte heller denna smått pinsamma påminnelse fick honom att tagga ner för snuten tryckte honom lagom vålsamt mot bilen. Knuffen gjorde att pepparspaystuben han hade i röven "gick av" och det gjorde att han senare dog... Detta visades i programet "1000 sätt att dö konstigt på" häromnatten!

2011-01-16 @ 15:50:50
Postat av: Pastorn



Jag samarbetar numera med Microsoft word därför jävlas det bara för er två !

2011-01-17 @ 12:43:34
URL: http://www.veronicamoser.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0