29 jan: Vad har lördagen att erbjuda?

Blir lite full fart i dag också, som övriga veckan varit.

Jon ska på kalas, samtidigt ska också Angelica på kalas och vi har bara en bil så när jag klev upp idag hade Angelica en plan om logistiken så allt ska väl ordna sig =)

Somnade 1930 igår fredag, vaknade 0900 idag på lördagen. Vilken härlig fredagskväll, hmm... Men det har varit en händelserik vecka med fart och fläkt så jag var så slut i knoppen och orkade inte hålla mig vaken mer.

Brukar ge Silas välling på kvällen, men Angelica insåg att det inte var någon idé ens att försöka väcka mig när Silas skrek så hon fixade kvällsmatningen, tack tack.

Silas tog ett bad igår.
Silas i sacco-säcken (eller puffen som Jon säger).

Ikväll fixar jag maten då Angelica är på galej som sagt. Blir väl hamburgare eller något annat lätt-tillagat. Ska hämta Angelica i morrn söndag. Undra när man får kliva upp i morrn då? Angelica brukar få stiga upp mellan 0430-0530 för då vill Silas pojken stiga upp.

Angelica är ju en 100% morgonmänniska så det går väl rätt an för henne. Men jag som är en nattmänniska!! Somnade ju 1930 igår så man har väl inte turen att somna så tidigt en gång till samma vecka.



HAHAHA! Herregud vilken fotoserie Angelica tog på Silas precis nu när jag skriver bloggen!



Vilken spillevink han är asså.



SMS från Anna N... =)

Lönen... är som mens. Den kommer en gång i månaden och varar i fem dagar. Och om den inte kommer... ja, då ligger man jävligt risigt till.



Passar bra med denna etikett nu när det är lördag =)

Facebook-etikett #4
Undvik att facebooka under inflytande av alkohol.

Här är något som jag själv bör lära mig av. Har väl inte varit på värsta viset och inte gjort något jag ångrar gudskelov. Men man har ju sett både det ena och det andra på Facebook under helgerna. Det gäller att ha en spärr som fungerar trots alkoholens inflytande och tänka sig för två-tre gånger extra innan man skriver något (eller göra för många inlägg efter varann då).



Fan va snygg jag måste vara då ;)

Dagens utmaning. Vilken av dem är Ante?

Kina ska bygga en stad lika stor som Dalarna (!!).

Lika som bär.

Favorit i repris: Adolf Hitler vs Darth Vader i en rap-battle.



Ytterliggare en favorit i repris. Världens snyggaste brutta.



Hon är nog fan smartast i världen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Och så är det lätt att bli Facebookskadad. Varpå väg att trycka på gilla på några ställen här i bloggen. Dags att ta lite FB-brake kanske?

2011-01-29 @ 17:39:02
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0