31 jan: 2011 i jobbens tecken

Kommer viga mitt 2011 i jobbens tecken. Ska jobba så mycket jag bara kan i den mån att inte familjen går lidande förståss.



Har mycket projekt på gång, som vanligt. Håkan har bland annat fått till ett samarbete med Luger och även Göransson Arena i Sandviken. Så det kommer hända en del roligt under året.

Utöver detta har jag också händerna fulla med massa annat spännande. Trots arbetslöshet är mina dagar är fullbokade med alla förberedelser av allt jag har på gång. Samtidigt söker jag ett ordinärt jobb för fulla muggar.

Det jag fokuserar på detta år är familjen och jobb. Dyrt festande m.m. får jag lägga på hyllan. Ska spara varenda krona som blir över. Pengarna ska gå till mycket. Främst sönernas sparande och vårt eget sparkonto som sinat. Att kunna betala av lån och köpa hus är ju det högsta målet att klara av så fort som möjligt.





Silas pojken har haft feber i nästan två dagar nu. Vi tror det är tänder på väg. Han dregglar mycket dessutom. Det är också ett tecken på att tänder är på väg.

Han har varit riktigt dålig nu ett tag. Gnällig, varm och jätteslö stackarn.





SMS från Ante =)

Min tjej bad mig gå på stan och köpa något som skulle göra henne enormt sexig.
Du skulle sett hennes min när jag kom hem med 12 st starköl.



Facebook-etikett #5
För många grupper.

Jag är intresserad av vad mina vänner är intresserad av. Men när folk är med i hundratals grupper så orkar man inte titta igenom listan och det roliga förstörs direkt. Typ grupper som "Önskar att helgerna var längre" och liknande är ju totalt värdelösa. Rensa i dina grupper och gå med i dem du verkligen känner för. Blir det för många (av egen definition) så rensa gärna.



Funnit många länkar på sistone. Här är några av dem... varsågoda.

Mycket ska man se innan ögonen trillar ur.

Årets produkt - Lady Sitters!

Psycho-i-panna.

Favorit i repris: Peter Griffin dricker Red Bull.

Ahhh... en dröm. En bar, en bartender, en skjutbana och massvis med vapen! =D

Man vill sluta titta men man kan inte.



Denna vecka och nästa kommer jag fara runt en del i Sverige. Bland annat Stockholm, Uppsala och Dalarna.

Jag kommer sova över i Gästrike mellan ons-tors för jag hinner typ bara hem och sova och sedan vidare så jag tycker det är onödigt att slösa bränsle på det.

Någon i Gästrike som vill erbjuda en säng till en kringstrykande Kny? =)

Kommentarer
Postat av: Pastorn

Kenny , erbjuder dig att sova på min soffa !!

2011-01-31 @ 21:07:53
Postat av: Håkan

Det finns plats hos mig med.

2011-01-31 @ 21:14:04
Postat av: Håkan

Det finns plats hos mig med.

2011-01-31 @ 21:27:31
Postat av: hallgren

Det där med facebookgrupper som du skrev om e ju ett kapitel för sig, jag fnissar alltid när det är upplopp på facebook över att alla gått med i någon grupp med någon självklarhet t.ex "vi som är snälla mot våra barn" åsså byter någon namn på gruppen till "stöd svenska pedofilsällskapet" eller nåt och alla blir djupt chockerade, en annan sak som är lite lustig är det där att t.ex expressen skriver om att det skapats en facebookgrupp till stöd för någon som har det svårt eller råkat ut för något elände och personen blir "djupt rörd" över engagemanget från hundratals människor, haha det enda engagemanget dom gjort är tryckt ja på en invite, dom engagerade sig typ 3 sekunder av sitt liv på detta :)

2011-01-31 @ 21:55:46
Postat av: kyd.blogg.se

Så sant Hallgren. Haha =)

2011-02-01 @ 02:56:45
URL: http://kyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0