29 nov: Födelsedagar

Mor, Angelica och brorsbarnet Denniz fyller denna vecka. Så det blir körigt. Speciellt på lördag.

Angelica fyller 30 i morrn men ska ha sammankomst på lördag. På lördag fyller även Denniz år plus att jag ska på julbord på jobbet mot kvällningen. Så det kommer bli en intressant dag.

Innan dess har Angelica fullt upp med att baka o dona. I morse bakade hon redan kl 6 på morgonen innan hon gick till jobbet, haha.

För min del blir det hårdkörning de dagar som är kvar av veckan. Hundratals utskick ska ut med Biltemas nya verkstadsbroschyr. Men har tur att jag har en bra chef då jag skulle få hjälp med mycket.

Efter jobbet blir det att inhandla presenter och julklappar i Valbo.



Skyltningen i entrén var rolig att göra och den blev bra. Lite varmt första dagen då det var plusgrader ute och minst 30 grader varmt i entrén.





En morgon hoppade jag till när jag fick se 1 miljon tomtar stod i köket. Ändå så är detta bara några få tomtar som Angelica innehar. =O





Nu hade jag tur. Angelica ryckte ur någon sladd till datorn i sitt julstökshysteri och hela datorn fryste sig. Startade precis om och gudskelov hade Blogg.se auto-sparat det jag skrev.

Angelica är inte den enda som bråkat med mig idag... Hennes avkomma Silas har varit helt uppåt väggarna i någon vecka nu.

Man kan då bli tokig på honom! Han är i en period där det ska stökas till och jäklas så mycket som möjligt. River ur allt som kan rivas ur så man plockar oavbrutet efter honom. Dessutom ska det tryckas på alla knappar som finns. Så datorn kan helt plötsligt slås av, då har han varit i farten igen.

Samtidigt som allt detta sker så är han mammig så hälften vore nog. Så fort Angelica visar sig så börjar han tjuta och ska bäras. Påfrestande period han är inne i nu men men... det väger upp hur jäkla go han är när han inte gör dessa hyss =)


Men här är han lugnet själv =)



Fester på gång!

#1. Luciarock i Vika 10 dec. Ska ha tag i en chaffis bara.
#2: Anna N, en själsfrände har fest i januari. Betyder mycket för mig. Ser henne som den syrra jag inte har.
#3. Rammstein-biljetter klara till 17 feb. Vilket hålligång det kommer bli. Ja jäklarrrrrrrrrr!





Den absolut sämsta versionen jag hört av Thunderstruck *letar efter skämskudden*

Kan inget annat än älska Will Ferrell.

Inne i spelet?

Absolut den grymmaste rat-rod jag någonsin sett!!

Hahaha! Facebook-win!

Underbart svar.


Lyssnat mest på nu ett tag:

Pussy - Rammstein
Mein land - Rammstein
I never felt like this - Jack Scott
Sofie - Playtones



La mig kl 2130 på fredag kväll. Vaknade 10:30 på lördagen... endast för att jag var pinknödig. Hade kunnat sovit i någon timme till. Åkte till svärmor i Stråtjära på dagen. Jag somnade av på soffan i en timme ytterliggare.

Makalöst. 14 timmars sömn på ett dygn!! =O

Är inte likt mig. Jag brukar sova 5-6 timmar/natt... men denna höst har varit speciell.





Månadens klipp:

Handlat på Intersport då de hade jubileumsdagar. Är aldrig in där annars, haha.

Tre par märkesskor för endast 1600kr, under halva priset med hjälp av rabattkuponger och nedsatta priser på det. Nu har jag bra skor för vintern, våren och sommaren.



Marie, en vän, har sökt till Big Brother. Tror hon skulle kunna ösa på rätt bra där och göra bra TV iom att hon är rätt frispråkig av sig, haha.





Den 12 dec är det dags för kontraströntgen igen i och med harpesten jag råkade ut för. De sprutar in en vätska i blodet och ser om det fortfarande finns några elaka bakterier i lungorna. Men det tror jag inte att jag har.

Känns underligt när man får vätskan insprutad i blodet. Man känner hur den kalla vätskan pulserar runt i kroppen tillsammans med blodet. Man känner sig lite konstig i huvudet också (mer än vanligt).



Dricka en kopp kaffe och försöka varva ner efter denna dag.

Kommentarer
Postat av: Anna N

Naaaaw! Du är gulli' du Kny =)

2011-12-02 @ 18:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0