13 nov: Ska man våga?

Ska man våga ut till uthuset och klättra, såga och lyfta idag när det är fredagen den 13e?

Faktiskt inte vidskeplig. Det enda jag tänker på är när en svart katt springer över vägen och spottar tre ggr bakom vänstra axeln. Jäklar va många svarta katter som springer över vägen tycker jag. Evigt spottande.

Nåväl... det går sakta men säkert med rivningen av det fallna uthuset. Jag brukar gå ut på eftermiddagarna och slita. Samtidigt som jag plockar tegelpannor så har jag två tunnor som jag eldar i. Lite av uthuset kan jag passa på att elda upp på en gång iaf =)





Go Russia!



Gått ner under 100kg! Fråga inte hur det gick till men helt plötsligt väger jag 99kg. För någon vecka sedan vägde jag närmare 104kg.

Kanske är slitet och släpet med uthuset som gjort det? Man har ju ingen traktor så man får agera ardennerhäst här på gården.



Helgen!
Ska äntligen få träffa två helt underbara vänner - Anna & Lars. De ska ha en sammankomst hos sig med en del inbjudet folk... som jag tror jag inte träffat förr. Ska bli roligt att få nya bekantskaper också.





Fick 83,3% rätt i ett tondövstest.
Very good performance blev betyget, och jag har aldrig spelat ett instrument i hela mitt liv men kanske man ska börja med det då? =)

Fan jag kan inte sluta skratta. Åh herregud!

56 miljoner japanska midjor ska mätas!
Hade det varit 1 april idag så hade jag inte reagerat.

Fixat över 200 st jullåtar. Jäklar va gött det är. Har hur många favoriter som helst men en av de alla som stack ut lite extra är Christmas Time med The Darkness. Julkänsla med lite rock och skön röst inbakat.



Jon har varit hemma under veckan. Lite lätt förkylning men har en jäkla hosta på kvällarna. Annars är han pigg... som tusan! Ett idogt busande, pratande och härjande.

Han verkar vara i en fas där han ska lära sig vara förbannad, för det är han ofta nu. Skriker och har sig och slår näven i bordet så man tror hans lilla hand ska gå sönder. Ja jäklar vilket enormt humör.



Avslutar med informera om några bra serier:

V (2009). Ni som är över 30 år minns säkert tv-serien V som gick på 80-talet. Nu har det kommit en nyinspelning av serien som verkar vara väldigt bra. Såg första avsnittet igår och kommer fortsätta se den. (Sänds ej på svensk TV).

Sons of Anarchy. Har sänts i två säsonger nu och handlar om ett MC gäng i Californien. Man fastnade direkt då det händer något hela tiden inom gänget och det är väldigt bra skådespelare. Man väntar till varje onsdag då man kan få tag i ett nytt avsnitt. (Sänds ej på svensk TV).

Comedy Store. Makalöst bra (engelska och amerikanska) ståuppare som turas om att underhålla publiken. Brukar sändas flera avsnitt efter varandra på kanalen Comedy Central.

Kommentarer
Postat av: mia

Hahha kenny är du inte riktigt hundra :) ( 99kg) haha

2009-11-13 @ 16:16:05
Postat av: Kenny

Fyndiga Mia =)

2009-11-13 @ 16:21:04
URL: http://kyd.blogg.se/
Postat av: Embra

Small Man, your end approaches but it is not yet. Take great care how you play.



Careful what you look for. You just might find it.

2009-11-14 @ 10:07:19
URL: http://blog.bahnhof.se/wb79078
Postat av: Anna

Ska bli så roligt att träffa dig igen =)

Den här gången ska jag inte dricka mig black out innan kvällen knappt börjat, som det blev på din födelsedagsfest. Får ångest varje gång jag tittar på fotona från festen :-S

2009-11-14 @ 12:47:39
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: HåkanE

Kenny kenny kenny.. Sons of anarchy sänds på tv 400 :). Så det finns i sverige.

2009-11-15 @ 15:20:26
Postat av: HåkanE

http://tvplaneten.se/1.322622?entryId=18906

2009-11-15 @ 15:21:47
Postat av: kyd

HåkanE: Det var som fasen! Kollar ju iof aldrig på den kanalen. Men det lär ju vara säsong 1 de sänder?

2009-11-16 @ 23:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0