6 okt: Utedag

Igår satt jag inne hela dagen så idag ska jag försöka hålla mig ute så mycket som möjligt, trots den tråkiga kylan. Har ju hur mycket som helst att göra. Trist att man inte har en riktig traktor. Man behöver en sådan för att få riktig ordning. Men någon gång så ska jag få råd =)



Det är fortfarande dött med arbeten. Får inget svar från de arbeten jag sökt men i gengäld tycker jag att det finns mycket att söka ändå.

Samtidigt har man lust att starta något eget men det är svårt tycker jag. Det är inte bara en affärsidé som ska fram. Det är pengar, lokal och allt runt omkring. Jag skulle ha svårt att tacka nej att ta över en befintlig firma eller om någon ber mig komma med i ett företag. För egentligen är det skönast i själen att ha en egen rörelse.



Taktlös möter hemlös.

Lennart - desperata killen.

Lilla hästen.

Äggta humor.

Ett riktigt bra band från Sandviken. Tack bror för tipset.



Helgen var trevlig med en liten spontan-cruising i Gävle med Lea och flickor. Lite kyligt men man fick ta och värma sig med lite starkt istället. Trots detta mådde jag som en prins dagen efter. Underligt att man kan bli så dålig vissa gånger och ibland känner man knappt att man festat dagen innan?

I helgen far jag upp till Sundsvall och besöker Tillnyktringsenhetens release-fest. Ska bli riktigt trevligt känner jag på mig.



Nu ska jag traska ut och starta motorsågen... ja försöka starta eländet iaf.

En påminnelse till er som glömt att betala medlemsavgiften till klubben. Gör det på clearingnr 7782 kontonr 12-27234.

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: jesa

syster undra om hon kunde betala till oss å vi ger dig hundringen så kan vi ta hennes märke å ge henne.. så slipper du skicka det..

2009-10-06 @ 13:29:35
URL: http://raggarjesa.blogg.se/
Postat av: Helena

Hell yea! Vi ska kicka ass.

2009-10-06 @ 19:05:21
Postat av: Anna L

Jag väntar fortfarande på att jag ska få koden till dosan av banken, så fort jag får den så betalar jag medlemsavgiften =)

2009-10-06 @ 22:07:30
URL: http://lundanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0