4 nov: Utförligare information

Här kommer mer och utförligare information om de kommande spelningarna!
Skriv upp i er kalender och dela gärna ut spelningarna på Facebook och bjud in vänner.

Update: Lokal funnen i Nyköping 27 nov och lokal funnen i Sundsvall 11 feb.


James Intveld (USA)
Ant McMahon & The Trailer Park Rejects (UK)
25 nov: Stockholm - The Liffey (River Club). 150kr.
26 nov: Gävle - Estraden. 180kr.
27 nov: Nyköping - Motorgården i Nyköping. 150kr.

Frantic Flintstones (UK)
Ant McMahon & The Trailer Park Rejects (UK)
Toothless Mike (S) OBS! Spelar endast i Stockholm
4 feb: Kilafors - Lilltjära Bygård. 150kr.
5 feb: Stockholm - The Liffey (River Club). 150kr.

Lucky Tubb & The Modern Day Troubadours (USA)
Bob Wayne & The Outlaw Carnies (USA)
Ant McMahon & The Trailer Park Rejects (UK)
11 feb: Sundsvall - Railway Saloon. Inträde ej bestämt ännu (ca 150-180kr).

Los Raggos arrangemang:
Johnny Knife & His Rippers (D)
The Moonstompers (S)
The Go Getters (S)
12 feb: Järbo - Folkets Hus. 150kr.





James Intveld               Frantic Flintstones          Ant McMahon              Johnny Knife


Toothless Mike              Lucky Tubb                   Bob Wayne                  Go Getters




¤¤ Kommande artister under 2011 ¤¤
¤¤ The Long Tall Texans (UK) ¤¤
¤¤ Carl Mann (USA) ¤¤
¤¤ Rayburn Anthony (USA) ¤¤
Mfl. Mfl.



The Long Tall Texans        Carl Mann             Rayburn Anthony




En ny blogg är på gång endast för information om kommande spelningar.

Denna blogg blir självklart kvar. Har även skaffat en My Space sida som arrangör. Leta upp mitt namn och släng iväg en vänförfrågan vetja.



Jävlar va trött jag är idag. Satt med att planera spelningar igår från 0900-0100 så gott som oavbrutet! Utöver det så sitter man ju halva dagarna med detta varenda dag. Det är ju en del spelningar på gång och mer blir det ju, så det är fullt upp.

Även fast man hållt på med denna hobby i 16 år så är det alltid mer än vad man tror. Fast... man är ju lite för noggrann och serviceminded också som gör att det tar extra tid allting. Men det blir ett bra resultat istället.



Fler bilder från veckan. Börjar med några bilder som kommit via MMS.


Första bilden är på Saras Golf som hon fick sladd med. Alla i bilen klarade sig lindrigt. Sara stapplar på kryckor dock.
De andra två bilderna är på en troligtvis halvfull Svante =)

Knubbisen
Charmören
Gullungen
Jon redo för en tur på stan
När man inte hinner dricka kaffe hemma...



Såg programmet Carina Berg Flyttar In igår. Hon flyttade in hos Robert Gustafsson och han är ju riktigt pedant. Påminner mig när jag träffade Anna N för första gångerna på Fortum. När hon såg mitt kliniskt rena skrivbord sa hon - Du är som Robert Gustafsson du.

Robert är ju extrem noggrann privat och får släppa lös på jobbet. För mig är det tvärtom. Tror nog jag kan reta många på att vissa saker tar längre tid i mitt arbete och att jag pratar detaljer. Men det är viktigt för mig om jag ska kunna göra ett gott arbete. Som jag tidigare nämnde... Likadant är det med hobbyn att fixa spelningar. Noga noga noga kontroll kontroll kontroll. =)

Härligt citat från Robert i gårdagens program där han imiterar Ingemar Bergman med otrolig inlevelse:
- Du är som en mussla. Du är en häst. Du springer... fast du står stilla.



Rockn roll på er och trevlig helg. I morrn ska jag och brorsan busa lite på Jungle City med ungarna.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha, ja just ja! Minns att jag satte mig på hurtsen och drog undan en hålapparat... eller var det häftapparat? för att få plats och sen när jag reste mig så rättade du till den :D



Jag har lite dubbla känslor för de med stort pedanteri pga dåliga erfarenheter men med dig så vet jag ju hur enormt opedantisk du kan vara i andra situationer så då känns det okej :))

2010-11-04 @ 19:10:54
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, ja visst är det fantastiskt att plötsligt få chansen att bli så rik!? :D

2010-11-06 @ 11:59:35
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej, behövs det något förköp till gävle?

2010-11-18 @ 11:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0