17 april: Ork

Fleeeeera dagar sedan jag uppdaterade bloggen. Im sorry, men jag har inte haft ork att sätta mig vid datorn. Har varit så enormt mycket på jobbet denna vecka.

Man har kommit hem, busat lite med Jon, ätit mat, duschat, lite TV och sen somnat pladask runt 22 tiden.

Underligt nog är jag piggare idag, fast man haft det hektiskt.

Denna vecka har jag tagit mig tid att göra en jäkla massa administration, haft utbildningar och möten, varit ut på olika bemannade arbetsplatser, fått ihop mitt kontor efter flytten och suttit i telefon i X antal timmar under veckan.

På tal om telefon så tror jag att jag pratat sönder min arbetsmobil. Fick beställa en ny idag. =/

Har fått mer personal nu och det är det som gör att det blir lite extra hektiskt just nu med mycket administration och möten.



Har lovat Angelica att gå ut och gå minst en halvtimme om dagen. Idag gick jag ner på stan... i fin-skorna. Helfwete vilka skavsår jag fick. Så nu sitter jag här och tröstar mig med en bärs.

Ja, det blir ingen fest... utan det är bara en stilla lugn och fin öl.



Förvånande att hon kunde gå överhuvudtaget??

Störtskön uggla.



HAHA! Hittills bästa testresultatet på Facebook. Herrejävlarrrrrrrr!

Lars took the Vilket läkemedel är du? quiz and the result is Microlax - rektallösning
Inträngande och Uppmjukande




Lille Jon har fått underliga utslag på sin lilla kropp. Men det börjar gå över nu. Han har inte mått dåligt heller, så det var väl någon reaktion på något eller en (mild) scharlakansfeber.

Underligt nog inträffade samtidigt samma sorts utslag på Jons tremänning Wilma, fastän de inte träffats på en månad (??).



Jon är inne hos mormor och Anders nu och där har han varit flera kvällar i rad och vill inte gå hem.

Idag har han hjälpt Anders att byta hjul och även fyllt igen hål i vägen =)



Som sagt... det blir lugnt i helgen, trots Motorrevy i grannorten Bollnäs.

Ska vara ute på gården och fixa och sen får vi besök av min mor och Håkan.



Några gamla bilder!



1: Sara i min gamla Ford Explorer på samma dag som jag köpte den. Köpte Forden och for direkt på festival och söp ner den, haha.
2: Svantes nacke på samma festival.
3: Angelicas fot.



Carolina Gynning är så förbaskat snygg!
Tills hon öppnar käften.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja Jädrar vilken SKÖN Uggla! =)



2009-04-17 @ 22:00:54
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Blondin Bellas Skink Chock

Tack för en underbar natt och en underbar frukost =)

2009-04-18 @ 13:37:56
URL: http://blog.bahnhof.se/wb79078
Postat av: Blondin Bellas Skink Chock

feminister för fisting betyder loggan , kenny !

2009-04-20 @ 15:04:29
URL: http://blog.bahnhof.se/wb79078

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0