Ja... hej igen.

Ska väl skriva lite om vad som hänt på sistone också...

Hänt en massa, men som jag får vänta lite med... det kanske händer en massa mer framöver *hemlig*

Men utöver det, så har vi haft besök av Jocke Järnkrok (jo, han heter så). En gammal medarbetare till mig då jag arbetade på Fortum i Arbrå.

Inte ofta vi umgås så det var extra roligt att han dök över i helgen och svepte (en jävla massa) öl och whisky.

Jon, som inte är blyg för fem öre passade på att utnyttja det förnäma besöket med att be Jocke (som inte kunde säga nej till bestämda Jon) att läsa 600st böcker i rad åt honom, haha.


 

Under fredagskvällen blev det en jäkla massa snack och skratt eftersom det är så sällan vi ses och det blev även en del Guitar Hero spelande tillsammans med Angelicas brorsa Micke.

På natten sprang vi över till grannars. Där söp jag och Micke
Jocke under bordet i riktig Skog-manér och han somnade på soffan. På morgonen skulle han vandra hem till oss helt allena och villade bort sig helt i lilla Skog (!!).
Han vandrade hit och dit på åkrar, ängar och förbi vattendrag... flera ggr dessutom. Han gick åt (samma) fel håll efter att han gått upp på vägen igen efter att varit och vandrat runt på åkrarna. Detta hände tre gånger innan han nyktrade till lite och gick åt det andra hållet till sist.
Så han fick en liten promenad i vår fina by under morgonen.

Att besöka Skog Socken utan att skjuta hagelgevär går inte...



Fan att jag inte filmade mitt Hollywood-skjuta-från-höften-avfyrning med hagelgeväret där jag träffade målet (en gammal klotgrill) så den flög upp i luften, hähä.
Ja... jag är ett barn.


Lördagsmorgonen innebar en mildare form av bakfylla gudskelov... lite huvudvärk och trötthet bara. Ingen var gladare än jag.
Innan Jocke for hem i sin Pontiac, fick han en riktig ordentlig kram av Jon. Han lär ju betala på något vis till Boktipset-snubben.
Inte nog med att Jocke är lik Groucho Marx och Peps Persson... han har en viss likhet med Boktipset-gubben också på tal om det!



Fan va mycket det blev om Jocke då... men som sagt, det är inte varje dag man träffar han och han har varit absolut en av mina allra bästa arbetskamrater någonsin. Har haft enormt roligt tillsammans med den karln under tiden på Fortum och jag tror personkemin stämmer mycket bra också tillsammans med intressena dessutom (Kenny - get a room för fan).



Vad mer har hänt då sen den senaste bloggen på Lunar?

Jo... Angelica och jag har käkat god middag och tittat på bio i Gävle i torsdags då vi hade barnvakt. Det hör inte till vardagligheterna precis. Senast jag var på bio kostade biljetten 45-50kr. Nu gick biljetten på 95 jävla spänn!! Då kan ni tänka er hur längesedan det var. Men nåväl... hade en gratisbiljett, hehe och vi hade jättetrevligt till filmen - Yes Man.



Precis som mina vanliga bloggar så kan jag fortsätta skriva i oändlighet... och jag brukar även bjuda på en del länkar. Ska inte vara sämre nu med den nya bloggen. Varsågod och adjö så länge...

Bara i USA! Heart-Attack-Grill!

Heeeelt underbar reklam!



PS... lägg min blogg i favoriter pleaseeeeeeee.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Heineken-reklamen för för jävla skön! haha



Så, du har begett dig ut i bloggdjungeln du med? Lycka till!

2009-01-13 @ 10:56:43
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0