28 april: Full jäkla fart

Idag har jag börjat måla altanen. Har även oljat in altangolvet. Tidigare under dagen besökte jag Valbo. Jag var där i klubbens namn tillsammans med Håkke för att prata med en fastighetsägare om en eventuell klubblokal.

Därefter for jag till IKEA och till JULA. Köpte ett vardagsrumsbord på IKEA och hade tänkt mig köpa endast färg på JULA men denna butik har osannolika priser på allt så det blev grill, grillkol, grillgafflar, altanolja och färgen till sist. Jag nästan halvsprang till kassan för att jag inte skulle förköpa mig totalt. Färgen var dessutom skitbra för det låga priset.

Skulle tillbringat dagen med att fixa lite på klubb-bilen men Jonny som har verkstaden där den står hade inte hunnit fixa till där inne riktigt ännu.



Blev tillfälligt suspenderad på mitt XBOX Live konto igår, haha! Jag hade skrivit 'Fuck' i min biografi. Hårda regler må jag säga.

Tror jag skulle få komma tillbaka idag eller i morrn. Men jag är nöjd med Microsoft och dess konsoll. Allt är enkelt, snabbt, gott utbud och mycket god service.



Åh herregud - Snart sommar!



Men herregud igen... kan inte sluta titta!



Börjar känna på i kroppen att man hållt igång oavbrutet, morgon till kväll, i flera veckor. Så fort det börjar avta på göra, så ska jag ut och springa (Jogga säger man väl inte va? Det är väl 80-tals snack det?) och besöka gymmet. Allt detta som hänt på sistone är en nystart för mig och då är det lika bra att ta tag i hälsan också.



Jag till Jon, som sitter och hänger med huvudet i sitt rum: - Du ser ut att ha tråkigt?
Jon: - Nä, jag mår bara lite dåligt.
Jag: - Jasså, vad är det då?
Jon, med ledsen min: - Jag bara hostar o hostar o hostar... o pruttar.



Veckans citat:
Jag är den största svenska stjärnan Sverige någonsin har haft och någonsin kommer att ha.
Anna Anka
(ja, hon var allvarlig)



Skedtricket. =)

Jon (när han var 2½ år) busar och sjunger.

Haha, vilka söta ungar asså.



Nu ska jag dricka upp kaffet och gå ut och fortsätta måla.

Kommentarer
Postat av: kentaboy

Hahahahahaha!!!!! Skedtricket! Måste testas på nån stackare :)

2010-04-28 @ 17:13:50
Postat av: kyd

kentaboy: Hahaha, ja fan det bästa jag sett på länge. När han försöker ge igen och tar i allt vad han orkar men misslyckas. Jag håller på att bryta ihop då.

2010-05-02 @ 00:58:02
Postat av: Anna

Har precis gett mig själv förbud att titta på dina länkar så länge jag inte kan skratta utan att det rister i hela magen. Skedtricket - Herregud!!!! :D



Ang. Anna Anka. Såg hennes uttalande jag med. Bedrövligt vilken dålig självuppfattning hon har.

2010-05-02 @ 07:20:12
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0