8 april: Massa bra musik det finns

YouTube kryllar av bra musik och jag njuter när jag dammsuger videoklipp tillsammans med en kall en öl.

The Carburetors - Burnout


Bäst denna vecka...
Black Raven - Red Light (Spells Danger)




Idag har jag hälsat på Johnny. Han var krasslig så jag var inte där så länge. Innan det gjorde jag en jäkla massa ärenden i Gävle. Klippte mig, köpte färg till lägenheten och besökte Clas Ohlson bland annat.

Snart är det dags att flytta. Så det blir mycket att stå i... plus att klubbens Cheva ska fixas så fort som möjligt. Ibland är det tur att man är arbetslös.

Jäklar va grejjer som blir kvar här i huset som vi inte behöver. Det är nog mer som ska iväg på loppis än vad vi ska ta med oss. Morsan ska ha en stor loppis i maj/juni så hon får ta hand om alla grejjer... om hon får plats =)


En liten film om kvinnor och män.
http://dagobah.biz/flash/couple.swf
Pulitzer priset är inte långt borta.
http://existenz.se/out.php?id=22846
Bränt 78.000kr i Thailand, och inte fått doppat, haha!!
https://www.flashback.org/t1163545
Snubben har ju humor!
http://existenz.se/out.php?id=22832

En liten film om kvinnor och män.

Pulitzer priset är inte långt borta.

Bränt 78.000kr i Thailand, och inte fått doppat, haha!!

Snubben har ju humor!



Veckan har varit förkylt värre. Söndagen var ju värst som jag skrev om tidigare. Nu är det bara roliga saker på gång.

I morrn ska vi ha klubbmöte hos Verner och jag ska vara chaffis... om de vill någonstans på kvällen. BRC har ju fest i Bollnäs.

På lördagen är det fest igen. Då blir det att besöka Jockes klubb - Baldernaes MC. Där rivs det loss med livemusik o hålligång hela kvällen och natten. Ska få sova över i Jockes MC-stall bredvid hans HD. Då kommer jag sova gött.





Helena är så snäll. Då jag inte kommer får ordning på min egna bil i sommar så får jag låna hennes tuffa Pontiac som hon har ståendes hos oss.



Tack tack goa Helena =)

Kommentarer
Postat av: jesa

BRC har fest på lördag kväll, inte ikväll..

2010-04-09 @ 08:09:59
URL: http://raggarjesa.blogg.se/
Postat av: Smygarn

Funkar inte din supercoola bil???

2010-04-09 @ 10:42:59
Postat av: kyd

Smygarn: Jodå, den funkar. Men jag måste få fram pengar till balk, nytt kraftigt batteri och en lika kraftig generator. Får vänta tills jag har de pengarna över och det har jag inte precis nu då man går minus varje månad.

2010-04-09 @ 21:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0