21 dec: Sator 16 april

Nuså är allt klart kring spelningen med Sator 16 april.


Amplus Evenemang presenterar...

Sator

Parken Gävle
16 april

Förband: Arena Rex
Insläpp kl 20:00.
Förköp 230kr (inkl serviceavgifter)
250kr på plats.

Förköp går att göra via nätet inom några dagar på entregavle.se.


Sator
Arena Rex
Eventsida Facebook (dela ut och bjud in vänner är ni snälla)



Fler spelningar är på gång med andra band under våren!



I lördags kom Håkke upp mitt i natten för att partaja lite. Besökte Henrik och satt och skrattade och snackade hela natten lång. Fullare och fullare blev man med en jäkla blandning olika alkohol, haha.

Fick självklart migrän på morgonen men gick snabbt över gudskelov efter att jag kräktes. Mådde bra i någon timme men sen satte illamåendet igång. Hela dagen lång mådde jag pyton och var en mycket ynklig människa måste jag säga.

Men men... det var skoj att träffa både Henrik och Håkke. Inte så ofta vi sammanstrålar nuförtiden.



Jag till Jon: - Tycker du om jultomten?
tystnad...
Jon med stor inlevelse med armarna upp i luften och hög röst: - JA, JAG ÄLSKAR HAN!



Fredagen var väldigt mysig i riktig julanda. Julmat, julmusik, klädde granen, drack glögg och åt godis.




Jon är eld och lågor att det snart är jul. Vet själv hur det var när jag var liten. =)

Han har julpysslat mycket och fick två julkort av honom, goa unge.





Har tappat hoppet på sveriges medborgare. Det ena efter det andra.

Ett citat angående självmordsbombaren...

'Han har ju faktiskt inte dödat någon annan än sig själv. Han borde vara värd en mässa, som talar i en helt annan tonart än mediekoreografin.'
Maria-Pia Boëthius

Man sitter som en fågelholk när man läser dylikt. Har inte riktigt ord.



Läste att julbocken i Gävle skulle kidnappas av en helikopter och ställas på Stureplan. Vilken syn det skulle varit.

Tänk om man är ute och julshoppar i Uppsala och ser en gigantisk julbock fara förbi med fladdrande röda band i skyn. =D



Var gör man av toapapperet i olika länder?

En dåre.

En annan sorts dåre.

Ett juderåd i USA råder alla judar att INTE åka till Sverige! För någon månad sedan hade kinesiska ambassaden rått sina landsmän att ej turista i Sverige pga all kriminalitet. Det blir bara värre och värre. =O

Jag vill ha en utter!

Man kände igen en del punkter... nä, alla punkter faktiskt.



Filmtips:
¤ Exam
¤ Easy A
¤ Skyline



Ha det gott kära läsare och hinner jag inte skriva en till blogg innan julafton så önskar jag er en härlig jul!

GOD JUL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0