26 dec: Kan det sluta snöa kanske?

Om nästa år blir lika snörik blir det att inhandla en snöslunga fastän jag bor i hyresrätt. Skottar flera gånger per dag. Det är minst 1,5 meter snö omkring vårt hus. Vi ser inte ut genom fönstret ens!





Håkan E väntar på bröllop...

Jag väntar fortfarande på bröllopet. Har 5 st A4 sidor med grejer Kenny ska göra på sin svensexa. Allt från intimpiercing till sjunga duett med Jean Pierre Barda :)

Eller var det förnedringen på svensexan han väntade på egentligen? =D





Silas relaxar...





Länkarna jag oftast har med i bloggen är visst populärt har jag hört. Här får ni en bunt utvalda länkar av mig denna gång...

HAHA! Aj som fan! =D

Troligtvis den mest sämsta nyheten i en tidning någonsin! =O

Smart grej.

Tror faktiskt jag inte sett någon längre kö.



Idag har vi mest varit inne men när det blev ett uppehåll med snöandet så gick vi ut och skottade förståss. Fick även bort några hundra kilo snö från taket som riskerade att dra med sig parabolantennen.

Men vi testade även Jon's snömatta han fick i julklapp. Jäklar vad det gick undan! Trots snö överallt under kläderna så var det fantastiskt roligt. Jon tyckte det var speciellt roligt att se pappa och mamma försvinna ner i lössnön med en jäkla fart.



Under veckan ska jag...
~ Söka jobb
~ Skotta så klart
~ Handla ny jacka eller rock
~ Jobba vidare på spelningarna
~ Leka med Jon's nya leksaker =D
~ Umgås med Micke som är hemma på besök och även morsan som kommer på visit





Kommentarer
Postat av: Pastorn



Minns du filmen Svensexan ??



2010-12-27 @ 01:34:49
URL: http://blog.bahnhof.se/wb79078
Postat av: Anna

OJ, den där kön liknar köerna till bröd eller kött i forna öststaterna... Har sett folk stå i timmar och köa för bröd...

2010-12-27 @ 07:57:24
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: kyd.blogg.se

Pastorn: Hehe... så roligt ska vi inte ha det!

2010-12-27 @ 12:20:36
Postat av: Jocke

Jag kan fixa piercings!

2010-12-27 @ 19:23:31
URL: http://dvärgporr.com
Postat av: Erik

http://www.youtube.com/watch?v=Qv43pKlVZXk&NR=1



länktips ;)



Den sanna glädjen det är skadeglädjen det

2010-12-27 @ 22:44:14
Postat av: Pastorn



Vi ska ha roligare än i filmen SVENSEXAN !! Vi har dock bytt ut åsnan mot en avdankad partiledare som du skall pippa !

2010-12-29 @ 04:15:02
URL: http://blog.bahnhof.se/wb79078
Postat av: kyd.blogg.se

Vilka jäkla vänner man har asså! =D

2010-12-29 @ 11:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0