7 mars: Fel på bilen

Problemet med bilen löste sig visst inte med att ladda batteriet, trots alla tips. Felmeddelandet försvann dock men felet fanns visst kvar.

Besiktade bilen igår och Bilprovningen har ett nytt system där de kollar bilens dator samtidigt efter felkoder och jag hade 4st felkoder. P0201 Insprutningskrets / öppen och detta på alla 4st cylindrar, vad det nu betyder? Plus att styrleden måste bytas.

Undra var jag ska få dessa pengar ifrån för att fixa detta? Ja det ordnar väl sig på någe vis.

Igår hann vi med att handla en del och när vi kom hem så fick vi besök av bror och hanses barn för att hämta Balder.

Det hade gått bra igår med Balder. Han hade försökt lekt med katterna men de sprang och gömde sig och som tack käkade han upp deras mat och fes illa hela kvällen, haha.

Balder har alltid känt sig trygg med brorsan så det kommer nog gå bra.



Lördag 27 mars har Los Raggos fest på Norrbergs Bygård i Kungsgården.

Festen är först och främst ett tack till alla som jobbade på vår stora spelning 13 feb, där alla gjorde ett hedersvärt arbete. LR bjuder dessa medlemmar på mat och dryck och har ett litet möte innan kl 21:00.



Efter kl 21:00 är alla välkomna då det bjuds på livemusik - Raw Rhythm Boys som spelar lortig och ösig rockabilly.

Ta gärna med egen dryck då det kommer ta slut i baren ganska snabbt.

Gratis entré för alla!

Välkommen till en vansinnig kväll =)



Småstadsliv 3 var helt suverän! Har två favoritavsnitt ur filmerna nu. En av dem är när Johanna och Agneta står i telefonkiosken i England i film nummer två. I film nummer tre är första klippet när Stånk-Tommy står under huven på en bil. Det var nära att jag la mig på biogolvet och skrattade. Helt makalösa filmer!

Några fantastiska citat:

Johanna: - "Det är som ett derby i mellangården på mig."

Stånk-Tommy: - "Kan int vara roligt för nån dä när jag vråler de... men kan jag låta bli? NÄJ det kan jag intÄÄ!"



Fick en film av Jocke igår från en tokfest i Arbrå.





John Whiteleather - Leta på Spotify, finns ej på YouTuban.

Bästa låtarna:
Cadillac Attack
Angeline
Ugly & Slouchy
Go Rat Go
I Just Wanna Do
Pink Cadillac
Tequila Hangover
Jelly Jar Wine
Sandy



Veckans politikerblunder. Ja åter igen Lars Ohly. Karln är fanimig fantastisk.
Vänsterledaren vill förbjuda friskolor men har satt sin son i just en friskola.

Veckans politikerblunder #2. Även här en person som ställt till det för sig några gånger.
Obama räknade några biljoner fel.



Härligt lamm!

Ögonbryn

Ingen kan sitta still när man lyssnar på denna låt.

Gammal dam åker rallybil.

Skulle aldrig ha tråkigt om man hade en kompis med tourettes syndrom.



Igår somnade jag tidigt som attan. Var helt slut.

Blev bjuden på en del fester igår men jag tänkte att jag skulle hålla mig hemma och det var väl lika bra det då jag somnade som en liten bebis.

Var ju bakis igår också. Helt makalöst. I fredags tog jag 4st glas whiskey och 4st folköl framför datorn. Med en paus dessutom på 2 timmar där jag inte drack något alls.

Det är whiskeyn som ställer till det. Förra helgen blev det två dagars partajande utan att jag mådde dåligt och det blev inte precis 4st öl då, men det blev bara öl och inget annat.



Ha det gott folk!



Kommentarer
Postat av: Anna L

Vill du så kan du ju göra en sån där inbjudan till evenemang på facebook till den 27 mars =)

2010-03-08 @ 11:21:41
URL: http://lundanna.blogg.se/
Postat av: Erik

http://www.youtube.com/watch?v=7QJyAXfG8NM&feature=player_embedded



en film som kanske kan va intresant?

finns på torrents ;)

2010-03-09 @ 17:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0