24 nov: On tour

Efter månader av planering så är det nu äntligen dags för turnén med James Intveld. =)



Idag ska jag packa och fara iväg till Sandviken för bandy på kvällen och sedan övernattning. Åker tidigt i morgon då jag ska hämta James vid flygplatsen 11:30. Blir att åka sakta i detta jävla väder.

Trots att man arrangerat konserter i 16 år så blir man chockad varje gång om hur mycket som ska fixas. Fast denna gång är det ju tre spelningar på tre dagar så det har ju varit extremt denna gång. Det jag är mest nervös över är att jag inte ska glömma något viktigt.

Jag är hemma igen på söndag kväll till min kära familj. Kommer att kännas att vara borta i fyra dagar.

Älskar er!
Silas, Jon och Angelica.



Jon är på teater nu i Söderhamn tillsammans med andra dagisbarn.

Han har blivit så stor så snabbt, tycker jag. Eller så beror det på att man har Silas som gör att Jon blir stor automatiskt. Tyckte det inte var så längesedan han var lika liten som bror hans.

Nog för att Jon pratat mycket sedan han kunde börja prata, så är det extremt nu. Han är inte tyst en sekund. Vi får säga till honom att vara tyst så man kan få prata överhuvudtaget. Helt otroligt! Enda gången han är tyst en stund (och knappt då ens) är när han tittar på film.


Smutsig Jon vid stugan i Axmar från i somras. =)

Jon kallar Silas för 'Boppov', haha. Vet inte varför han kallar honom det. Men mest är det då Silas skriker eller gråter.
- Boppov!! Nu är du tyst!


Boppov och Jon.

Själv får man höra en del också...
- Pappa. Du är nästan tjock du.

Retade honom igår och då kom humöret fram direkt...
- MEEEEEN!! Nu har jag sagt till dig TRE gånger pappa, SLUTA!



Här har vi ryssland på 15 sek.

En kattunge är ute och cruisar.

Jag har totalt tappat hoppet på mänskligheten!

Jag har totalt tappat hoppet på mänskligheten #2!

Så jävla bra! Buktalare utan docka.



Nu blir det att packa.
Skriver mer på söndag eller måndag.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vi älskar dig också pappa! Puss å kram påre!



/ A,J & S

2010-11-24 @ 12:09:04
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: Anna

"Det jag är mest nervös över är att jag inte ska glömma något viktigt."



Jag tror nog jag skulle vara mer nervös för att jag Har glömt något viktigt ;-)



Lyckospark till dig!

2010-11-25 @ 07:50:44
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0