8 sep: Nuså, blir det blogg

Endera har man inte hunnit eller så har man varit för trött. Men nu blir det en blogg iaf.

Trots att rocken är över så är det mycket annat som börjar dra igång. Har en del roliga projekt på gång och så har mitt ordinarie jobb börjat rulla igång också.

Snart blir det att inhandla möbler och inredning till lokalen för enorma summor. Säkert en kvinnas våta dröm men inget riktigt jag ser fram emot. Skönt när det blir klart förståss. Men det kunde det vara på en gång!



Jon fyllde år i går. Men istället för födelsedag har det blivit en födelsevecka. Det har ramlat in folk sedan måndags och kommer ramla in fram till lördagen.

Han har fått kläder, kickbike med hjälm, massvis med actiongubbar, film, lego, böcker, pengar m.m m.m. På första bilden leks det med en actiongubbe som han fick på morgonen och vägrar käka frukost, trots youghurt som han älskar.




Fick ett skönt mail från Polecats i måndags. =)

Kenny

I just wanted to say thanks very much for looking after us on Saturday. We had a great time.

Please pass on our thanks to all your guys and girls who made us feel very welcome.

We hope to be able to do it again another time.

All the best
John


Huvudsaken är att besökarna och banden har det bra på våra spelningar. Vi har fått mycket god feedback från både och, både nu och sedan förr.



.::Silasen::.

.::Silasen::.



Otroligt skön röst och lika skön låt.

När vi ändå är inne på sångröst... Tror faktiskt jag funnit världens sämsta sångröst.

Modig.

Hi-tech musfälla.



Ohly (V) har tagit tillbaka sin kuriösa idé om att ge elitfotbollsspelare skattelättnader för att "Sverige ska få in ett lag i Champions League". Läs mer om den senaste utfrågningen med Vänsterledaren här. Man häpnar... fortfarande.

Tokfan har också tagit tillbaka sitt uttalande om bröstpumpen.

Några till saker han tagit tillbaka. Verkar aldrig ta slut.

Åter igen... Hur fan kan folk rösta in något dylikt i Riksdagen? Samtidigt som förvåningen är stor så skäms man som svensk om alla dessa uttalanden kommer ut i världen.


!!Stoppa pressarna!!

Fann i sista stund detta förespråkande från ovanstående idiot.

Straffvärdet för våldtäkt och grov misshandel skall sänkas samtidigt som (V) ska höja straffvärdet för sexköp.

Men........... ja, jag vet inte vad jag ska säga?
Jag brukar inte tappa målet mitt, men jag vet inte riktigt vad jag ska säga nu.



Ny rubrik jag funnit i kvällstidningarna - Vikttårar.
Svenska Akademin måste bryta ihop snart på Sveriges "bildade" journalistkår.



First they ignore you
Then they laugh at you
Then they fight you
Then you win

Gandhi

Kommentarer
Postat av: E M E L I E [FOTO&ROCKNROLL]

sv; Eller hur? Så jävla snygg tjej :)

2010-09-10 @ 10:43:52
URL: http://emelieyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0