15 april: Fredagsölen o du kära

Bästa belöningen på en avslutad arbetsvecka är fredagsölen och hög musik därtill. Rensa huvudet och bara koppla av.

Veckan har varit intensiv tycker jag... dvs i mitt tycke - roligt. Det ska vara full fart. Det bästa är att man inte riktigt hinner med allt... som idag tex. Men jag vet att jag kan göra det på måndag/tisdag istället.



==>> L i n k z <<==

Ge fan i att klappa dessa ormar.

Undra om räkbuffén var till njutelse?

Så här ska jag väcka Johnny nästa gång.

Litet husdjur.

Limbo-tävling på Total Blackout.

Skratta så jag höll på att krevera till limbo-tävlingen. Ligger bland topp 10 av det roligaste jag sett. Deltagarna (av speciell sort dessutom) tror att det finns en strömförande kabel i luften och de ska gå limbo i totalt mörker och då försöka klara sig från att bli "stekt".



Världens mest framgångsrika affärsman Donald Trump vill bli president i U.S.A. och jag vet att han kommer lyckas väldigt bra att få USA ekonomiskt på fötter igen.

Har alltid sagt att om man sätter en framgångsrik affärsman/företagsledare som ledare för ett helt land kommer landet att blomstra ekonomiskt.

Att sätta en politiker (i värsta exemplet Mona Sahlin) som ledare för ett helt land som inte har någon speciell arbetslivserfarenhet, utbildning eller sunt förnuft leder landet i fördärvet. För även om den politikern har jättefina visioner och ideér om hur samhället ska vara så måste landet ha resurser till det först och främst. Många politiker börjar oftast i helt fel ända... mest för att vinna röster genom att lova en massa som de sedan inser att det inte finns resurser för.

En framgångsrik affärsman/företagsledare behöver inte eftersträva att bli en framgångsrik politiker med hög status och hög lön såsom de ordinarie politikerna anstränger sig. Då dessa affärsmän/företagsledare redan har allt detta. De tänker istället mer på uppgiften - Att lyckas och går rätt väg för att göra det.



Nämnde till Johnny att vi har varje helg fullbokad och tyckte vi borde avboka någon av följande evenemang...

Pride, Toffelhjältars årsmöte eller Rivjärn och Ragators årsmöte.



I morgon ska det tvättas bil och bytas hjul på både vår bil och svärmors. Därefter blir det grillning. Angelica är helt tokig att grilla så fort värmen kom.

Avslutar fredagens blogg med en lugn skön låt vid namn Spare Me med Caitlin Rose.


Kommentarer
Postat av: Pastor Plikta

Nååå , Vilket event bokade du av ??

2011-04-15 @ 19:56:02
Postat av: Angelica

Du ser älskling, det går att låta det ligga över helgen och fortsätta på måndan igen =) Men det är ju så jäkla gött mä grillat å inte klagar väl du heller darling ;)

2011-04-15 @ 20:28:15
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: kyd.blogg.se

Angelica: Jopp... fast det tog emot. Hade jag varit ensamstående hade jag jobbat tills jag var klar.



Pastor Plikta: Haha! Ja... blir svårt. Får övertyga Angelica att avboka sitt då =)

2011-04-15 @ 20:41:06
URL: http://kyd.blogg.se/
Postat av: Erik

Kenny Toffelhjältars årsmöte kan du väll inte boka av?

Du är väll ordförande där ;)

2011-04-16 @ 00:25:44
Postat av: Angelica

Kenny är absolut ingen toffel, han är en man som älskar sin familj. En ansvarsfull man som är den bästa pappan mina söner kan få! Ha! ;)

2011-04-16 @ 06:43:41
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: Erik

Angelica det kanske har gått åt rätt håll på senare tid,men alla gånger jag besökt er så är det nog du som haft byxorna i eran familj :P

Och sen har jag ju känt honom längre än dig,och i sin ungdoms glans-dagar så var Kenny största Toffeln i kungsgården haha ;)

2011-04-16 @ 08:38:13
Postat av: kyd.blogg.se

Asg! Ja det är ju så faktiskt. Vet jag ju om själv men alla sambos man haft förnekar att jag är en toffel =D

2011-04-16 @ 15:39:24
URL: http://kyd.blogg.se/
Postat av: Erik den evige optimisten

Förtydligande:

jag tycker inte att vara en toffel är nått negativt

skulle någon ge mig lite fetta så skulle jag också bli en toffel!!

Dessbättre/värre så kommer det ju aldrig ske...

men man ska aldrig säga aldrig,kanske jag träffar någon blind å döv kärring på ålderdomshemmet i framtiden.

2011-04-16 @ 23:14:46
Postat av: Angelica

Ja, när man får barn å familj så blir väl alla lite "toffliga" både man som kvinna. Man blir liksom tvungen att växa upp lite, kan ju liksom inte vara ute å "ränna runt" lika som man gjorde när man var i tonåren ;) Men om Kny jämför sig med många andra så är han inte på långa vägar den värsta toffeln. Å det vet du Kny.

2011-04-17 @ 09:15:06
URL: http://mjam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0