18 april: KVINNOR SKA KUNNA GÅ NAKNA!

Rubriken är mer allvarlig än vad ni tror...

Det har förekommit många våldtäkter i Oslo på senaste år och intervjuade män från området tycker att kvinnorna får skylla sig själva för de går lättklädda!!

TUR är det att jag inte befann mig på plats vid det yttrandet. Då hade jag direkt trampat på "Gå-till-fängelse-utan-att-passera-gå-rutan" för jag vet allvarligt inte vad jag skulle göra faktiskt. Sådana yttranden gör mig så jävla arg så det finns inte ord.

Kvinnor ska kunna gå helt nakna året runt om de så ville... man våldtar inte en kvinna för att de går lättklädda!! Då är man helt sjuk i huvudet och har enorma problem.

Det går så långt att till och med att Greklands ambassad nedvärderar svenska kvinnor och att de typ får skylla sig själv. Ska jag åka utomlands på semester kan jag lugnt berätta att Grekland kommer inte att besökas!



På tal om våldtäkt på mer skämtsam nivå...

Kenny:
- Våldtar Johnny's FB konto... Ahhh u are so schöööön.

Johnny:
- Mitt FB konto säger: Ta ut lillfingret och kör in kuken.



Snart påsk. Det jag längtar mest efter är självklart matfrosseri i dagarna två. Först hos morsan och sedan hos svärmor. Men det som jag längtar mest efter är att se Jon skina upp när han får alla sina påskpresenter (som gått överstyr).

Nya Lego-spelet på Xbox. Gormiti-landet med X antal gubbar därtill som jag skrev om i en tidigare blogg... plus en helt ny cykel från mormor!

Tar kompledigt på skärtorsdagen så jag får långhelg. Blev inget tvätta bil i helgen då jag vaknade så sent. Det kommer ta en hel dag att fixa den invändigt och utvändigt, så då passar skärtorsdagen bra till detta.



Ytterliggare två bloggar att följa...
White thrash of the day (här känner man igen sig lite, haha)
Cry of the day

Att åka limousine (från White thrash of the day)

Miljökämpen (från Cry of the day)

Marmeladkulan köper korv. Ett inlägg från "Det roligaste ni sett vid matkassan-tråden".

Breaking news. Cannabis legalized in the state of New York.

Riktigt bra prank.


Japp, hon är 41 år gammal !!



Ytterliggare en konversation med Johnny kan jag trycka in innan jag avslutar bloggen för idag =)

Johnny:
- Ger ut mina dagböcker om mina fester och publicerar alla skandalkort. Detta blir min pensionfond.

Kenny:
- Jösses... Landsflykt AB.



Nu blir det Big Brother avsnitt x 2.

Bästa torrentsidan Dreamseed.nu har ju varit nere i ngn dag nu där jag hämtar avsnitten eftersom man saknar TV11 här på landsbygden.

Kommentarer
Postat av: Anna L

SÅ SANT SÅ! ingen människa förtjänar att bli våldtagen.

2011-04-18 @ 20:12:40
URL: http://lundanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Legalize it...

2011-04-18 @ 20:23:54
Postat av: Wils

Helt rätt Kenny!! Undernbart med människor som säger ifrån!!

2011-04-18 @ 20:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0