7 aug: En vecka har gått

Blir inte att uppdatera så ofta numera märker jag. Nu har det gått en vecka sedan jag skrev i bloggen.

Det har väl inte hänt så mycket. Massa härligt jobb förståss. Haft en del besök och grillat mycket. Igår kom Håkan E och bror med ungar. Tog några bärs och grillade. Ungarna lekte till sena natten. Trodde de inte skulle orka busa till så sent. De gillar varandra kusinerna emellan.



Har börjat fundera på att köpa en ny bil men inget är klart ännu. Måste gå igenom finanserna för att se om jag har råd först och främst.

Har aldrig ägt en helt ny bil någon gång. Otroligt vilka tillval det finns till nya bilar... och de kostar dessutom =O



Skriver nog mer nästa vecka. Ska iväg på en resa under denna vecka och kommer hem på fredag. Ska väl också tillägga att det inte är lika roligt att skriva blogg på en bärbar dator än min vanliga stationära av någon anledning.

Min datorhörna är tillfälligt bortplockad då mattläggaren ska lägga ny matta... någon gång! Inte lätt i semestertider att få en hantverkare. Ser för jävla risigt ut nu här hemma. Upprivna golv, kläder och möbler här och där. =/

Semester ja... ett jävla gissel. Tycker inte om att ha semester. Blir stressad när jag tänker på det. Hoppas man får ta ut pengar istället och max ta ut några dagar. Räcker bra med att jag tar ut någon kompdag då och då istället i samband med en helg. Nästa år har jag runt 7 veckor semester att ta ut. Fan inte klokt. En veckas ledighet... då håller jag på att gå i taket.



I övrigt är vardagen sig likt här hemma i Vallhov. Ungarna växer och utvecklas, likaså kattungarna (ropa om ni vill ha dem, helt otroligt söta).

Igår var vi till Högbo hela familjen. Riktigt härlig dag fastän Jon var trotsig och på dåligt humör. =)

Avslutar med några länkar. Byeeeee...

Gör det straffbart för gravida att röka!

Helt underbar blogg som samlar gnälliga artiklar från lokaltidningar. Tillbringade flera timmar i fredags kväll läsandes. Till denna artikel skrattade jag så jag grät i 5 minuter. Vilken bild... vilken gran, hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0