9 feb: Otroligt mycket att stå i

Helt fantastiskt att man har så mycket att stå i fastän man är arbetssökande. Men allt ska ge frukt lite längre fram.

Har minst 10 strängar på min lyra just nu som jag ska hålla koll på. Jag presterar bäst när jag har mycket att stå i, så det är ju positivt trots stress och sena kvällar.

Man sitter oavbrutet i bilen på väg någonstans och det är inte precis slut ännu på resor.
I morrn och på fredag - Gävle.
Söndag - Kungsgården för att hämta Angelica som jobbat på rocken i Järbo under helgen.
Måndag - Stockholm igen. Häromdagen var jag i Huddinge och Farsta. (Tacka gudarna för GPS säger jag bara).
Tisdag - Dalarna.

Osv osv...

Tappar lite tid med barnen, men det får jag ta just nu.



Gjorde ett test häromdagen på internet om vilken färg min personlighet är.
Jag är visst gul.

YELLOW

You are very perceptive and smart. You are clear and to the point and have a great sense of humor. You are always learning and searching for understanding.

Find out your color at QuizMeme.com!




Facebook-etikett #8
Meningslösa saker

Dra ner på att skriva om meningslösa saker som statusmeddelande, typ "nu åt jag ett päron" och liknande. En varningsklocka är att försöka göra sitt liv mer intressant om man ofta skriver liknande inlägg. Dessutom irriterar man övriga Facebook medlemmar.



Inte varje dag man tittar på 40 min reklam frivilligt inte.
Superbowl reklam I (18 min)
Superbowl reklam II (22 min)

Tävlingscykling är mer taktik än vad man tror men jäääävlar vad det gick undan på sista varvet!

Tror lokaltidningarna tar med vad som helst nuförtiden. Else-marie skäms inte heller för att hon kontaktade tidningen verkar det som. Jag blir nervklen.

En skåpsdörr som låter exakt som Chewbacca!



Fick skynda mig hem idag från Gävle fastän jag hade mkt att stå i. Hade glömt bort att Angelica skulle på yoga 18:30.

Kom hem, käkade pannkakor, pratade lite med sönerna, minsta sonen somnade av i puffen, stora sonen blänger på tecknat. Ska nu umgås lite mer med Jon innan han ska lägga sig. Snart kommer Angelica hem. Sen blir det att diska och somna framför TVn. Full fart igen i morrn.

Kommentarer
Postat av: Tess

Jag vart oxå gul... :)

2011-02-09 @ 20:41:43
Postat av: ANGELICA HJÄRTA ERIK

värst va man klagar över facebook då ;)

2011-02-09 @ 22:05:06
URL: http://aangeeliica.blogg.se/
Postat av: Anna

Och jag blev:



GREEN

You are a very calm and contemplative person. Others are drawn to your peaceful, nurturing nature.

2011-02-10 @ 19:08:12
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja jag tror det va? : ))

2011-02-11 @ 19:32:01
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0