20 juli: Tid för en blogg

Det har som sagt varit en hektisk sommar men nu snart lugnar det ner sig sakteliga. De viktigaste evenemangen har varit. Nu blir det mest att besöka företag och finna listiga vägar till bra och prisvärd marknadsföring.

Senaste evenemanget var Dansbandsveckan i Malung där jag varit från söndagen till tisdag kväll. Sussade i husbilen även denna gång.


Thor-Leifs buss som gjorde vansinniga omkörningar. Sen till spelningen kanske?

Det var enormt med folk trots konstant regnande. På tisdagen var det extra roligt då vi stod vid Västerdalälvens Bilutställning som var riktigt bra och rätt så stort. Allt från udda europeiska bilar, top fuel bil, rallybilar, amerikanska bilar (väldigt fina och udda sådana) och båtrace.

Kom hem på tisdag kväll, stupade i sängs och sen upp o jobba igen på morgonen. Är sliten känner jag så det blir att ta ledigt på fredagen... men någon extra sömn är väl bara att glömma då det är hantverkare här hemma från tidig morgon. Det ska saneras, bytas golv och tapeter pga förra ägarens katt har pissat enorma mängder i en del hörn. Hela golvet i klädkammaren måste också bytas.



På lördag far vi iväg igen. Är aldrig hemma en helg numera känns det som. Då är det "Dans på Myra" i Stråtjära. Största festen i Stråtjära under året =)

Pojkarna ska vara hos kusinerna i Årsunda under helgen.



Jon blev så glad när jag kom hem igår så han nästan grät. När jag berättade att jag skulle vara hemma hela fredagen denna vecka sa han... - ÅH TACK PAPPA!



Haha... både han och jag tycker vi varit ifrån varandra alldeles för länge. Kändes riktigt skönt att få träffa familjen igen när man inte sett dem på en vecka. Silas utvecklas så snabbt. Bara på en vecka ser man nya saker med honom.



Liten krokodil

Otroligt... Renault och Nissan har gjort så gott som samma reklamfilm fastän det var två olika reklambyråer.

Den fördomsfria killen.

Pics or it didn't happen.

Kommatecken är väldigt viktigt.

Söt och duktig tjej.



Vet inte mer vad jag ska skriva om... det är just nu mest jobb i mitt liv och det är nog inte så fasligt intressant för er att läsa om så jag får avsluta bloggen för denna gång.

En bild på en av våra kattungar får avsluta bloggen... =)



Kommentarer
Postat av: Ida

Det sägs att det första av två barn drar sig mer till pappan eftersom mamman naturligt haft fullt upp med det andra syskonet, amning mm. Pappan har dvs haft mer tid för att hjälpa den äldre syskonet.

Kontakten blir på så vis mer sammansvetsad mellan pappan o storasyskonet.

Sunt att ni saknar varandra! Hitta på nått extra eller lär honom något gammalt indiantrick!



Påståendet om skärsåret.. Jag tror henne utan bild!

2011-07-20 @ 21:27:40
Postat av: Nettan

Jo, va stor kattungarna blivit.. Måste nästan komma över nån dag och titta på dom små..

2011-07-20 @ 23:28:25
URL: http://sessa69.blogg.se/
Postat av: Smygen

Renaults var bäst. Varför? snyggast avgasrör såklart!!!

2011-07-23 @ 10:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0