11 mars: Kalvdansvägen

Flytt till Sandviken på gång.

Vi har funnit två lägenheter i Vallhov på Kalvdansvägen. Den ena med 4½ rum med två våningar. Den andra på 4 rum på bottenvåning.

Visning på båda lägenheterna är på tisdag 14 mars. På tisdag kväll bör vi ha bestämt oss för någon av lägenheterna då man kan säga upp vår lägenhet den 15:onde i månaden.

Blir oavsett val en ordentligt höjning i hyra men i gengäld slipper vi höga bränslekostnader varje månad.



Idag är jag ledig. Sovit i ca 10 timmar. Var ändock trött när Angelica väckte mig. Idag blir det bara att slappa, busa med ungarna, ta sig någon bärs och lyssna på musik.



Nya bilder från veckan...



1: Besöker ni Biltema så kommer ni se konstverket i entrén som jag slitit med. Bra svettigt då varmluftsfläktarna gick oavbrutet. Svetten rann nerför ryggen. Men uppskattat tror jag då många stannar till och kollar på produkterna.
2: Entrén andra väggen.
3: Familjen i soffan läsandes bok. Fast Silas ville helst riva sönder boken till Jon's förtret.
4: Silas äter sin första semla.



Hoffmaestro - Top 3.

3: Highway Man
2: Young Dad
1: So You Do

Biljetter är nu bokade till spelningen den 19:e i Bollnäs. Yihaaa!



Sådana här fullt normala bilder kan ramla in på mobilen då o då...





Freja, katten våran... blir mkt troligt påsatt, blir lite rund om magen och tuttarna växer. Pang tjong försvinner magen och tuttarna.

Anar att hon fick en endaste kattunge och att den dog. Läst att kattens kropp kan bryta ner döda foster. Freja har ju fått p-piller i nästan hela sitt 8 åriga liv så det kan ju ställa till en del.



I sommar ska jag representera Biltema på olika motorträffar m.m.. Detta med nytta och nöje. Man arbetar under dagen och på kvällen kan man slappna av med familjen och vännerna. När man har med sig familjen så kommer det bli roligare att arbeta på helger, plus att vi själva har intresset att besöka olika träffar under sommaren.

Biltema har husbilar till förfogande och har under några veckor bokat en av dem som jag och familjen ska fara runt med på lite olika evenemang.



Några fler länkar denna gång. =)

Det här är den smartaste.

Johnny råkade släppa en brakare i garaget.

2000-talets hittills 10 sjukaste dödsfall.

Som jag sagt åtskilliga gånger - Religion är helt otroligt vansinnigt. Här några frågor och svar på ett kristet forum. Läs och häpnas.



Bara genom att titta 10 minuter på barmen på storbystade kvinnor kan man få en hälsoeffekt som är likvärdig med en 30-minuters aerobics work-out.
Dr Karen Weatherby, åldringsforskare.

Kvinnor hjälp nu män att må sunt och leva längre och använd mycket urringat. Varje gång en man slår ett getöga på bysten din, vet du att du hjälpt karln till ett sundare liv.

Kommentarer
Postat av: hallgren

Gratulerar till beslutet att flytta till äran hjältarnas och dom stora bragdernas stad(nu snackar jag inte om skitsporten bandy) ni är välkommna

2011-03-11 @ 15:41:50
Postat av: kyd.blogg.se

Hallgren: Hehe, man tackar. Nu blir det lättare att umgås med alla vänner dessutom.

2011-03-11 @ 16:35:58
URL: http://kyd.blogg.se/
Postat av: Smygarn

Lite närmare iaf,men inte nära nog för att unge herr Kenny ska kliva av sina höga hästar å komma förbi på en liten garagepilsner kan man tro!!!

2011-03-11 @ 17:20:44
Postat av: hallgren

Yes , vi har ju dessutom små arvingar i samma ålder som borde lära känna varandra

2011-03-11 @ 17:25:26
Postat av: kyd.blogg.se

Smygarn: Bara o säga till oavsett... man vet aldrig om man kan ramla in bara ändå sådär.



hallgren: Det tycker jag absolut.

2011-03-11 @ 19:03:57
Postat av: Håkan

Hallgren vad du ska häda då.

2011-03-12 @ 11:29:02
Postat av: hallgren

Håkan: haha ja förstod fan i samma sekund som jag posta det där att jag skulle få dig på mig :)

2011-03-12 @ 13:49:12
URL: http://http:
Postat av: Erik

Jaha......

Där sjönk värdet på mitt radhus med 100.000kr

2011-03-13 @ 23:37:25
Postat av: hallgren

Nu har jag gett mig in in bloggträsket oxå, kliv gärna in å läs om du vill

2011-03-15 @ 16:39:57
URL: http://accordingtomange.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hej är allt bra?:)

Just nu har jag en tävling där du kan vinna en valfri tshirt/linne från www.offpitz.se (streetwear för tjejer) om du är intresserad kan du kika bloggen(:

2011-03-15 @ 17:41:30
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0