21 mars: Härlig helg

Helgens höjdare (utöver konserten)... Anna och Sandra gör Stampa-med-Leroy-moves.

Jag och Anna gjorde många Stampa-Med-Leroy-moves (länk, 4:25 in i klippet) på Tuppens i helgen och inte en endaste person höjde ens på ögonbrynet, hahaha! Sagolikt.

Söndagen tillbringades i Anna's badkar så klart. Dusch-draperiet råkade ramla ner så jag använde det som täcke.

Efter att den värsta baksmällan lagt sig kom Sandra med den största familjepizza jag någonsin sett och jag kommer nog inte se en större heller.


Pizza Magnifico (kunde den hetat)

Några bilder på konserten blev det inte då jag glömde kameran hemma. Men det var fullt ös. Hela Tuppens var så gott som fullsatt och de 10 bandmedlemmarna i Hoffmaestro körde på som fan och fick verkligen med sig publiken.


Jag och Lars, goa och glada förfestandes.

Trodde det skulle vara slagsmål och vansinnigheter i helgen på grund av den enorma fullmånen, men inte ett endaste litet tjafs såg jag ens. Skönt.

Nästa fest blir på fredag... lika bra att fortsätta hålla igång när man väl börjat. =)
Men sen blir det lugnt ända tills sista april... då blir det Arbrå igen!



Hahaha! Dåligt pokerface.

Skräckslagen och skrattar samtidigt =)

Customers also bought...

Men hur i hela friden???

Ten o'clock and all's well...



Några nya bilder på familjen...





Kom på en sak som jag kommer sakna när vi flyttar. Jag får ingen möjlighet att tvätta bilen (med min nya högtryckstvätt dessutom). Några folköl, musik och tvätta bilen är en av mina sommarnöjen för guds skull.

Undrar om någon läsare i Sandviken kan erbjuda en plats där jag kan få tvätta bilen då och då?



Lyssnar mest på nu...

The Storm - Hoffmaestro
Desperado - Hoffmaestro

Så klart... =)
Är helt såld.



Skoluniform vara eller icke vara har kommit upp på tapeten igen.

Ja - Enhetligt och man får en känsla att vara tillsammans som ett team och därmed göra bättre i från sig och eventuellt även uppträda bättre.
Mobbning för att inte ha ett speciellt klädesmärke/modé försvinner och därmed försvinner den ekonomiska pressen för föräldrarna att ideligen inhandla nya dyra kläder.

Nej - Individualiteten försvinner i stora drag. Man kan iof använda sin personlighet starkare för uttrycka sig och accessoarer kan även bidra en del.
En frihetskänsla kan försvinna, att man inte är en helt fri människa som får klä sig som man vill.

Så jag vet inte riktigt vad som är bäst egentligen. Brukar vara stark i mina åsikter, men i detta fall sviktar jag åt vardera håll. Men om det skulle bli skoluniform, hoppas jag den är tidsenlig och inte som i t.ex. England.



Denna vecka kommer jag lära mig lite kring Kundtjänsten på jobbet. Ska även börja boka in företagsbesök. Men de besöken får bli om två veckor. Ska på processledarutbildningen nästa vecka och även någon dag veckan därpå.



Sator
Arena Rex
16 april. Parken Gävle.
Insläpp 20:00.
Förköp Entré Gävle.
Facebook.

För er som jobbar på Sandvik så har personalföreningen ett erbjudande till spelningen.. Biljett för endast 140 kr!



Ha det skönt i vårvärmen...

Kommentarer
Postat av: Håkan

Skoluniform blir bra.. så länge tjejerna har sina korta rutiga kjolar på sig :d

2011-03-21 @ 19:42:17
Postat av: Erik

Jasså Kenny World of Warcraft är ditt favvo spel...



Och Håkan i totaly agree ;)

2011-03-23 @ 23:52:39
Postat av: mange

Du får gärna tvätta bilen här på min gård, bara bra det då kanske d blir av för mig att vaska av nån bil samtidigt, d brukar liksom inte bli av så ofta

2011-03-25 @ 20:49:24
URL: http://accordingtomange.blogg.se/
Postat av: mange

å har du dessutom folköl med dig så får du gärna stanna länge å spola vatten :)

2011-03-25 @ 20:51:12
URL: http://accordingtomange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0