27 mars: Fest och firande

I fredags var jag på personalfest i Gävle. Riktigt roligt. Fick även träffa några (för mig) nya medarbetare. På lördagen firade jag SAIK-spelarna på Krysset i Sandviken med vänner.

Var lite bakis på lördagen men det blev bättre med en kebab och ris i magen. Kom hem lagomt till våfflor och grädde. Därefter ost och kex till en riktigt bra film - The Mysteries of Pittsburgh.



Just nu är jag hemma själv med Silas pöjk'n. Han tar sin förmiddags-lur och jag passar på att skriva blogg och ta mig en termos kaffe därtill.

Angelica och Jon ville ha en dag för sig själva. Silas tar väldigt mycket uppmärksamhet och en mamma-son-dag sitter inte fel så Jon får känna att han har mamma för sig själv ett tag.

De ska handla en massa, käka lunch och besöka Barnens Hus för att köpa Gormiti-gubbar för veckopengen =)

Några nya bilder på pöjkarna...



1: Jon precis i färd med att åka idag med veckopengen i högsta hugg.
2: Silas äter med hela ansiktet.



En bunt länkar.


En riktig Rambo.

Häftigt orgelspel.

Snäll arg lapp... eller? =O

Tappat hoppet på mänskligheten... igen.

Johnny med dragspel, väninna... och hår!

Bulldog och unge har svårt att hålla sig vakna.

Folk har humor.

Man kan bara imponeras av japanerna.

Skämtet till människa - Nicky i Big Brother har fått en egen sida med alla citat han vräkt ur sig.



Big Brother ja...

De första två veckorna var det lamt... men de senaste veckorna har det släppts loss ordentligt. Man sitter som en fågelholk framför skärmen. Värsta säsongen hittills.

Den ena skandalen, bråken, täck-guppningen, könsorganen, fyllorna efter varandra. Detta plus att det är otroligt underliga människor denna säsong gör att man blir helt häpen vid varje avsnitt.

Men självklart har man favoriter. Någon av dessa tre bör vinna BB: Gurkan, Simon eller Peter.



Ny arbetsvecka i morrn. Då ska jag fixa visningsblad för olika produkter som jag ska ta med mig när jag träffar företagare. Ska även se till att fixa sponsring kring olika motorevenemang i länet.



Byeeeeeeeeee för denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0