31 mars: Gnutthufvud

Fullt upp på processledarutbildningen i dagarna två. Utbildningen fortsätter i morrn och nästa vecka. Det mesta vi får lära oss kring ledarskap och coaching kan jag sedan förut innan och utantill men det är iof bra med en repetering.

Det som är intressant är informationen/utbildningen om vårt förtroendeuppdrag som processledare - att hjälpa turistrådet, kommunen och näringen med att öka turismen till Gävle.

Här är lite info om utbildningen.

Otroligt god och stor lunchbuffé har de på Clarion Hotell där vi huserar om dagarna måste jag tillägga.



Både Silas och Jon har varit oroliga på nätterna nu på sistone. Speciellt Jon som haft feber och yrat en del. Bland annat om levande blomkrukor =)

Just nu är Jon piggare och är hos mormor och ska nog sova över där tills i morrn.



Fy fan va E4an är dryg att köra om dagarna. Ska inte börja gå igång om hur vägjäveln är byggd, det har jag gjort så många gånger tidigare men bilisterna är dryga också.

Hellre att det går för fort än att det ska vara massa sölarslen på vägarna. Det är pga sådana som gör att det just blir många olyckor. Fast... blev omkörd av en bil med stor släpvagn i 150km/h härom veckan. Det var kanske att ta i lite =)



Ställ-dig-upp-annars-får-du-en-omgång-varningsskylt.

Sköna vänner.

Favorit i repris. Irish hand dance.



Har skaffat mig en online-kalender på dinstartsida.se och den är smockfull till augusti redan. Har skrivit in så gott som allt som händer häromkring på helgerna plus allt kring jobbet och privatlivet i veckorna.

Nu har jag även fixat så Angelica och jag kan använda kalendern tillsammans och hon lägger in det hon vet händer. Mycket bra system då jag vet inte hur många gånger saker och ting krockat. För jag (oftast) har glömt att vi bestämt något annat.

Så Angelica slipper ringa och tjata om något jag mkt troligt kommer glömma. Hon lägger in händelsen i kalendern och jag kollar den flera ggr per dag och därmed kan jag kan planera in alla dagarna bättre... långt i förväg dessutom.



Avslutar med en bild som jag inte kommer ihåg togs. Tankarna går ju runt runt... Varför jag har en slibbig knickedick vid min sida och varför har jag trätt en gnutt på mitt hufvud?






Kommentarer
Postat av: Pastor Plikta

slibbig knickedick ?? Nu du , din Mona Sahlin look a like,

2011-03-31 @ 20:54:38
Postat av: Håkan

Kenny det var inte en gnutt.. utan det var johnnys grannes vita pudel du trädde på skallen .. :D

2011-03-31 @ 22:05:33
Postat av: missosa

Fan va skön du e!!!! = ))

2011-03-31 @ 23:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0