21 maj: Pain Week

En av de värsta veckor jag haft i mitt liv. Troligtvis bland topp 3.

* Ryggskott tisdag-fredag. Vansinnig smärta.
* Feber och halsont torsdag-lördag. Halsonten är kvar.
* Migrän från torsdag natt - fredag kväll. Konstant tok-smärta i 18 timmar.
* Inte kunnat ätit något sedan torsdags lunch.

Jag är på bättringsvägen iaf. Är lite hängig efter febern och migränen som var bland den längsta attack jag haft i mitt liv. 18 timmar! Trodde huvudet skulle gå av. I och med migränen så blev det inget sova heller. Så jag har legat i sängen/badkaret så gott som oavbrutet sedan torsdags.

Idag har kroppen svettats någe ordentligt. Lakanen och kläderna var helt dyngsura. Det är nog ett friskhetstecken.

Nya tag från och med måndag. Har tusen saker att göra. Ska vara ledig tis-tors så det blir att lägga i en högre växel på måndag om jag ska hinna med allt.



Aha! Nu har jag fått svaret på vilka sorts människor som blir religiösa.

Är inte de flesta amerikaner feta har man hört?

Vad är det för samhälle vi lever i när jag överväger starkt att inhandla överfallslarm och försvarsspray till Angelica. Ska inhandlas här om ni inte vet om någon bättre sida?

"Ni bara lovar och lovar".

En Toyota Supra som verkligen rör på sig.

En Volvo 245:a med Toyota Supra motor som verkligen rör på sig.



Big Brother huset släcks ner helt och Matilda är lite scary om Big Brother släpper in något djur i mörkret...

Simon helt allvarligt på sin breda norrländska: - De kan ju int skick in någon tiger tycker jag... den skull ju riva sönder inredning o allt. Det går ju int.



Firar 10 år med Angelica detta år. Så det fick bli en resa till Riga i augusti med Cinderella-båten där vi kan rå om varandra och minnas medgångar och motgångar under dessa 10 år =)


Jon blev lite bitter att han inte fick åka med på stora båten, så det får väl bli en dagsutflykt med barnen framöver också då.



Nya bilder på familjen:






Motioner från Miljöpartiet... och nej, det är inget skämt. Tyvärr helt allvarligt och det är svenska folket som valt fram dessa dårar som lagt dessa motioner. Har inte ord.

¤ Nybyggda hus ska ha vita tak.
¤ Skafferier ska vara obligatoriska i nya hus.
¤ Tobak ska bara säljas på recept.
¤ Mobiltelefoner bör förbjudas i kollektivtrafiken.
¤ Ta ifrån jägarna viltvården.
¤ Förbud mot försäljning av kött.
¤ Förbud mot motorsport.
¤ Avskaffa ränta och inflation.



Till alla som ska ut och cruisa ikväll... (och hedra dårarna i Miljöpartiet genom att gasa lite extra)

Caught-Rock - Eddie Meduza

Kommentarer
Postat av: Pastor Plikta

http://www.oldeagle.se/butik/saekerhet-1/sjaelvfoersvar/sjaelvfoersvarsspray-tiw.html



Köp denna till frk lök !!

2011-05-21 @ 18:38:53
Postat av: Ida

O jag som T Y C K T E att Miljöpartiet kunde vara bra på ett hörn för att få in lite miljöfokus. Men nu får jag nog tänka om lite..

Varför skulle nya hus ha skafferi och varför ska de ha vita tak? O varför ska mobilen förbjudas i det kollektiva? Här i gbg är det enormt många som betalar kollektivtrafiken med mobilen eftersom de byggt ett så krångligt biljettsystem att ingen människa i världen förstår det!

2011-05-22 @ 13:17:57
Postat av: Erik

Länktips:

http://www.youtube.com/watch?v=yo5zH0Il8B0&feature=player_embedded



Om du sett detta under ditt migränanfall hadde det gått över :P

2011-05-24 @ 20:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0