27 maj: Mest trött

Hängig och trött efter allt elände man råkat ut för den senaste veckan. Dessutom har man jobbat järnet så klart... kanske inte en bra kombination. Men behöver pengarna jävlar anamma. Dyrt att flytta.

Om någon vecka åker första släpvagnslasset till Sandviken. =)



I morrn ska jag också jobba. Ska representera Biltema på Sandvikens Cruising.

Kom förbi vetja. Står på torget, spelar musik och snackar med folk.





Fick en chock idag när jag hörde hela låten "Runke ball" med Eddie Meduza på P3!!

Den är inte precis rumsren och spelas på P3??

Världen förändras =)





En av Top 3 sexigaste kvinnorna på jorden. Definitationen av kvinna.

Camel toe & moose knuckle

Absolut det mest häftigaste sättet någon friat på.

Situationer där det är helt okej att säga "Fuck!".

Rysk nyhetsuppläsare får skrattanfall (se hela).

Sverige idag.

The dog is the only calm bitch on the stage.

Ensam är stark.

Underbara kommentarer.


Angelica har fått en ny mobil. En Samsung Galaxy S2.

Otroliga mobiltelefoner som finns nu. Man kan fanimig göra allt med mobilen numera. Orkar inte ens räkna upp allt.

Nåväl, nu har hon fått det senaste fröken min. Håller väl ett tag framöver. Själv dras man med hennes förrförra mobil, haha. Fast det låter som att Angelica kräver nya mobiler... det gör hon inte. Det är jag som handlar till'na =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0