12 nov: Lugn lördag

Har tagit det lugnt både fredag och lördag. Inget partajande denna helg inte.

Har sovit länge idag och därefter småfixat lite här hemma och i snickarboden. Samtidigt jag var i snickarboden såg jag till grillningen... som blir årets sista. Fläskkött med potatisgratäng blev det. Till efterrätt munkar och kaffe.

Fick en tidig fars-dags-present också nu på kvällningen. En prenumeration på en vetenskapstidning. Man tackar man tackar.



Veckan har också varit lugn. Hösten/vintern är min lugna period som marknadsansvarig. Våren/sommaren sliter man så gott som varje dag i veckan.

Men trots att jag kommer jobba väldigt mycket i sommar så har jag klämt in en vecka (i samband med ett jobb förståss) semester med familjen. Måste lägga någon tid på familjen under sommaren trots mycket att stå i.

Planerat med mina kollegor häromdagen och gick igenom 2012 års alla evenemang som vi ska besöka. Då kom bland annat upp Musik & Motor festivalen i Älvdalen upp och det beslutades att jag kommer hjälpa till då. Så vi hyr en stuga och försöker besöka en del parker med mera i Dalarna under den veckan.




Ett av de få saker jag håller med Vänsterpartiet om. Makalöst sjukt system.

Jäklar!

Udda roliga prylar till salu.

Lilla Spindelen.

Halloween-prylarna blir mer och mer otroliga.

Humor

Humor 2

Humor 3



Musik jag lyssnar mest på nu (blandat som vanligt).

:: Veronica Maggio - Satan i Gatan ::
:: Alabama - I'm in a hurry ::
:: Talisman - I'll be waiting ::
:: Streaplers - Kom med sommaren Marie ::
:: Vanity Fare - Hitchin' a ride ::
:: The Pipkins - Gimme dat ding ::
:: Sam & Dave - Hold on, I'm comin' ::
:: Streaplers - Jag kände Maj när hon digga rock'n roll ::



De senaste bilderna från mobilen min.



1 & 2: Stormöte av Biltemas marknadsansvariga i Norberg. Gävle, Borlänge, Örebro, Västerås & Uppsala.
3 & 4: Full fart på Silas som vanligt. Leker med en hink i badet och pappas verktygslåda är riktig rolig att plocka ur.



Skriver mer om någon dag.

Ha det gott.


Kommentarer
Postat av: Tess

Ja! Ska ni till Älvdalen?! Fan va kul, hälsa familjen Sjödén från mig.

2011-11-12 @ 21:37:34
Postat av: Angelica - Ingenting är omöjligt!

Kan säga att Musik och Motorfestivalen är en av dem bästa tycker jag! Kanske ses där då :) Orsa läre ni stanna i också, väldigt badvänligt för barn på campingen kan ja lova!

2011-11-13 @ 17:12:16
URL: http://aangeeliica.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0