23 okt: Kratten

I går hade jag nog en av de roligaste dagarna i mitt liv - ett besök på Kratte Masugn med klubbens alla dårar till medlemmar =)

Galet festande, skrattattacker, god mat och roliga aktiviteter! Bilderna säger mer än tusen ord.









Bonusbild


Tyvärr blev det inga bilder från bubbelpoolen och karaoken. Från bubbelpoolen hade jag inga bilder. Från karaoken har jag bilder men sätter inte ut dem på bloggen, haha! Hade även fler aktiviteter som jag just nu inte har några bilder från. Ska sno några bilder från andra som var med så sätter jag ut på bloggen eftersom.

Kommentarer jag måste spara från helgen...

Ett skräckblandat förvånande "Oj!" kom från Hanna när en eländigt bakis Werner klev in i rummet.

"Fan va stort det var!" - Jag rätt berusad när jag tror jag kommer in i Strandlokalen men visade sig att vi bara gick igenom en byggnad och kom utomhus igen.

"Inte undra på att ni vinner när vi har endast tjejer och soffpotatisar i vårt lag! Inte en endaste atlet har vi i laget!" - En irriterad Erika som förlorar fyrhjulingstävlingen.

Tusen tack till Hanna som fixat allt detta.



I morrn är jag ledig och håller mig hemma med ungarna då förskolan är stängd för planeringsdag och Angelica börjar sin första jobbdag som förskollärare på förskolan i Örta.

Förutom omställningen iom att Angelica börjar arbeta så blir veckan som vanligt tills på fredag då det är Halloween partaj i Jäderfors.



Cheap Thrills ölen smakade helt okej. Passar mycket bra som party-öl eller som det står på Systembolagets hemsida - Passar bra som sällskapsdricka.



Jäkla Glocalnet asså! Visste att de skulle höra av sig angående ett modem som är deras och som skulle skickas tillbaka efter att abbonnemanget gått ut. Jag skickade iväg modemet några veckor innan sista datum i juli redan. Men kände på mig att de skulle höra av sig och debitera mig 500 kr för detta begagnade modem (som de säkerligen kastar efter att de fått det).

För någon dag sedan fick jag fakturan på 500 kr. Skickade ett mail direkt att jag inte kommer betala då jag skickat in modemet i juli. Fick till svar att de inte kan se att det registrerats att jag skickat tillbaka modemet och bad mig betala om jag inte hade ett kvitto från Posten att det blivit ivägskickat.

Svarade tillbaka att jag inte hade kvittot kvar (har sparat det, men vet inte vad det tagit väg i all flyttstök) och att de måste kunna se hur många modem de har i lager och då se att de har ett för mycket och att modemet har ett serienummer som borde kunna kontrolleras?

Fick till svar att de inte hade något lagersaldo på modemen och inget register på vem som har vilket modem. De trodde på mitt ord och skrev av fakturan.

Jäkla fult sätt att få in lite extra pengar tycker jag och så fort man sa ifrån så gav de upp och insåg nog att det är mer vinnande att fly än illa fäkta.



Sant.

Kenny

HAHAHA! Jag pinkar på mig av skratt (bläddra ner en bra bit).

Skön musikvideo med religiösa dårar (bläddra ner en bra bit).

TV-apparater



Några bilder från sommaren tills nu som har legat på kameran.





1: Silas hjälper pappa. 2: Jon busar. 3: Jon's gigantiska radiostyra bil. 4: Förfest hos Mia. 5: Hellhoff buggar. 6: Jon i Högbo. 7: Bromsskiva av. 8: Opeln med nylackade vinterfälgar.

Fler bilder i nästa blogg.

Kommentarer
Postat av: Tess

Du bara måste läsa denna blogg, eller ja, titta på den! ;D



Min kompis Made e det som har ritat.



http://blogg.vastranyland.fi/svartvitt/

2011-10-23 @ 22:24:48
Postat av: jesa

hehe gillade hannas "kommentar" till werner =)

Han var rätt sliten på söndagen =) han somna på soffan när jag var iväg å hämta hem alexander..

2011-10-24 @ 15:30:24
URL: http://raggarjesa.blogg.se/
Postat av: Angelica

Haha! Vadårå, varför sätter du inte ut bilderna från karaoken?? ;)

2011-10-25 @ 05:57:00
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: Erik

Kenny det är ju det jag sagt hela tiden......

DU ÄR SOM EN TVÄTTMASKIN/DISKMASKIN!! tar emot skit från kärringar dagarna i ända....



Kenny allas våran toffel-hjälte ;)

2011-10-25 @ 20:46:38
Postat av: kyd.blogg.se

Erik: Ja någon måste alltid vara i fronten och vara kanonmat =)

2011-10-26 @ 08:08:48
URL: http://kyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0