30 okt: IKEA en löningshelg? Nej tack!

Gjorde misstaget att åka till IKEA en löningshelg. Har aldrig sett så mycket folk på IKEA någon gång. Lägg till griniga ungar och stressat fruntimmer på det så har ni den värsta söndagen på länge.

En läxa har man då lärt sig - Aldrig aldrig aldrig IKEA på en söndag och allra främst inte på en löningshelg!

Fick ej plats med allt i bilen så jag får åka dit efter jobbet i morrn och hämta resten =/

Förutom massa lampor, smått och gott så blev det en bäddsoffa till Jon's rum, spegel och matsalsbord med 4 extra stolar.



Nyårsrock i Järbo! Kommer bli ett jäkla ös hela kvällen/natten. Gratis buss till Sandviken.

True Shit

Ska bli värst på snöbollskrigen i år!

Snubben är ute och åker MC i lugnan ro och räddar en kalv lite random så där.

Hahaha!!! Men spärra in människan!!



Haft lite halloweenfirande under helgen...





Angelica hade ca 100 bilder på sin mobil sedan somras. Här kommer några bilder från den...



1: En av festerna på altanen i somras. 2: Spjuvern våran. 3: Hungriga djur. 4: Saga & Jon kramas.



5: En sovandes Jon. 6: En sovandes Silas. 7: Fest hos Mia. 8: Fixa fina kabeldragningar med kattunge är inte lätt.



9: Silas och Jon myser. 10: Skogsutflykt. 11: Kattungen är knepig... 12: Men alltid snäll mot ungarna.



I fredags var jag på halloweenfest hos Christian och Therese i min Jason-utstyrsel. Hade riktigt roligt och tog det rätt lugnt med alkoholen, drack bara öl. Så man mådde prima på lördagen... lite trötter bara.



Skrev fel i förra bloggen. 3 dec skulle jag på julbord och Angelica på julgalan den 7 dec. Tack Sara för att du har koll på mig... kanske anställer dig som sekreterare =)



Köpte superhypade Battlefield 3 häromdagen... det var då inget vidare spel. Tacka vet jag Call of Duty =D



De nya golven i hallen och köket =)

Före, under och efter.






Nu ska det snart badas barn och natta dem. Vi får se om man orkar fixa till något här hemma med allt som blivit inköpt på IKEA idag.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2012-03-18 @ 18:58:48
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0