18 april: Festade trots allt

Skrev i gårdagens blogg att jag skulle ta en stilla öl här hemma, men så kom Angelica och jag i luven på varandra av ngn anledning så jag orkade inte stanna kvar hemma. Jag for till min gode vän Johnny och svepte någon bärs där istället.

For hem med morsan & Håkan idag, då de skulle upp hit ändå. De hämtade sin Cheva som de haft i garaget här.

Någon som kom ihåg vad jag skrev i förr förra bloggen?
Jag skulle ju inte festa något mer för jag hade sådan djävulsk baksmälla!!

MEN trots att jag inte kunde stå emot en fest, så tänkte jag mig för hur jag drack (!!). Det ni!

Så när jag vaknade kl 8 i morse var jag inte ett dyft bakis! Fantastiskt. tog en Resorb under kvällen också iof.



Så i ren ilska så planerade Angelica att hon skulle ut ikväll. Hon är ute och åker raggarbil med Mia & Erika i Bollnäs. Det är ju Motorrevy-rock nu ikväll på raggarkåken.

Hoppas hon kommer få det sköj. Det är sällan hon är ute på galej.



På tal om raggarbil, så har jag tagit ut Buicken idag!

Startade direkt! Fastän batterikablarna suttit på hela vintern.

Men det är en del som ska fixas nu under maj. Bromsarna, grenröret, olja och FÄLGAR!! Hur fan ska jag få pengar till dem??



Lovade ju bilder från köket i den nya lokalen vi flyttat till på jobbet:



Helt inglasad. Nya möbler är på gång också.


Detta är fortfarande det roligaste jag sett i mitt liv.

Mycket underlig feministsymbol (!!)

Va i helvete är det med folk???
På något underligt vis måste de fått ett arbete, som kunnat betalat deras resa. För mig är detta totalt obegripligt!! Om dessa kan få jobb - SÅ KAN ALLA FÅ ETT JOBB!



Wipeout, tv-programmet. Fan va jag tycker det är roligt. Skräp-tv utan intelligens säger många... javisst men fortfarande roligt!

Måste alla program vara intellektuella?? Man kan ju behöva lite av varje. Wipeout är ju störtskönt att bara slagga framför.

Mitt intellekt använder jag fullt ut på jobbet. Kan vara skönt att det får en paus ibland också =)



I morrn ska jag vara ute på gården med Jon. Vet inte vad jag ska börja med faktiskt. Får se om man gör något med Buicken.



Några gamla bilder!




1: Angelica i lgh på Trekanten
2: Håkan har aldrig varit så här nära hångel... ever!
3: Ett av de åtskilliga bilderna på mig och Erika. (linzluzerz)



Did you know...

14 procent röker i Sverige.


Kommentarer
Postat av: Blondin Bellas Skink Chock

Ang förra inlägget : Jag har gått på kurs hos aftonbladet så jag kan det där med vinkla =)

2009-04-19 @ 02:48:33
URL: http://blog.bahnhof.se/wb79078
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-19 @ 02:53:01
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Blondin Bellas Skink Chock

Kära Kenny !!



Jag är en relik från 90 talets glada dagar och jag festar ofta och gärna - Men jag blir inte lika bakis som dig.



Jag klunkade i mig Redbull och Jäger och röd shots i mängder i natt och jag mår förträffligt i dag.

Men pga all Redbull så har jag inte kunnat sova i natt och då slog det mig när jag låg och kollade på Macahan... Skulle du med och bo med oss på Kuggnäsfestivalen ??



Hör av dig !!



Svettiga Hälsningar från Djävulens Boning !!



Johnny

2009-04-19 @ 12:13:07
URL: http://blog.bahnhof.se/wb79078
Postat av: Anna

Men Jösses vad längesen jag såg Hipp Hipp!





Kanske jag ska ta [ein neiveh blaw-bair] i bullarna jag håller på att baka :D



2009-04-19 @ 12:48:15
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

sv; hehe, okej okej :P

tack så mkt :D

gör du då?

2009-04-19 @ 13:58:00
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Blondin Bellas Skink Chock

SKRIV EN NY BLOGG !! SKRIV EN NY BLOGG !!SKRIV EN NY BLOGG !! SKRIV EN NY BLOGG !!SKRIV EN NY BLOGG !! SKRIV EN NY BLOGG !!SKRIV EN NY BLOGG !! SKRIV EN NY BLOGG !!SKRIV EN NY BLOGG !! SKRIV EN NY BLOGG !!SKRIV EN NY BLOGG !! SKRIV EN NY BLOGG !!SKRIV EN NY BLOGG !! SKRIV EN NY BLOGG !!SKRIV EN NY BLOGG !! SKRIV EN NY BLOGG !!SKRIV EN NY BLOGG !! SKRIV EN NY BLOGG !!SKRIV EN NY BLOGG !! SKRIV EN NY BLOGG !!

2009-04-22 @ 12:53:39
URL: http://blog.bahnhof.se/wb79078
Postat av: gucci outlet

Louis Vuitton (Louis Vuitton), il est l'un des <a href="http://www.louisvuittonsac2012.com/"><strong>louis vuitton sacs</strong></a> plus remarquables de l'histoire fran?aise gourou de conception en cuir, a ouvert la boutique première valise en leur nom propre à Paris en 1854. <a href="http://www.louisvuittonsac2012.com/"><strong>louis vuitton pas cher</strong></a> Un siècle plus tard, Louis Vuitton est devenu l'un des meilleurs marques de bagages et de maroquinerie domaine, et est devenu un symbole de <a href="http://www.louisvuittonsac2012.com/"><strong>vuitton sac 2012</strong></a> la haute société. Aujourd'hui, Louis Vuitton, la marque ne se limite pas à la conception et la vente d'articles de maroquinerie haut de gamme et des bagages, mais à s'impliquer dans le domaine de la mode, accessoires, <a href="http://www.louisvuittonsac2012.com/sac-louis-vuitton-c-1.html?zenid=5549e4d227838ecfe01a7a1d60408ba9"><strong>sac louis vuitton</strong></a> chaussures, sacs, bijoux, montres, des médias, de vin et d'autres méga-tendances des indicateurs. De LV valise début et maintenant chaque année, <a href="http://www.louisvuittonsac2012.com/sac-louis-vuitton-c-1.html?zenid=5549e4d227838ecfe01a7a1d60408ba9"><strong>sacs louis vuitton bagages</strong></a> le stade T à Paris, l'évolution constante LV défilé de mode, LV (Louis Vuitton) a pu avoir été debout dans l'industrie de la mode internationale, la position supérieure, la fierté dans le classement de la liste des marques de luxe dans son propre ADN de la marque unique.

2012-02-28 @ 04:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0