28 april: Långt mellan bloggarna

Detta beror på den kassa 3G-uppkoppling som vi just nu har istället för ADSL och det är inte så roligt att surfa runt med mobilstörningar av 3G-modemet i högtalarna. Plus att det går segt och det går inte att använda MSN. Men snart så kommer vi äntligen får ett riktigt bredband igen.

Testat 20-25 olika tips om hur man får igång MSN, utan resultat! Ej heller på Telias support fick jag något napp. De visste om problemet men hade ingen lösning på det. Funkar inte på den bärbara datorn heller.

3G suckz.



Min bror och jag höll på att avlida till ett klipp från Småstadsliv.
Hopper inte rätt du heller.

ASG!



Vet inte allt som hänt sedan senaste bloggen. Den skrev jag i torsdags förra veckan.

I helgen var vi barnfri. Farmor och Håkan ville rå om Jon ett tag. Han blev så aktiverad under helgen med marknader, höns, lekkamrater, kaniner, motorfordon, leksaker mm mm så han till och med bad om att få gå att sova, haha!
Det har nog aldrig hänt tror jag.

Jag och Angelica donade en del på gården och även fixade till altanen så vi inledde lördagskvällen med en liten grillfest. Håkan, Linda, Johannes och även vovven Neo kom på besök. Mia och hennes hund Molly var oxå på besök så det har verkligen varit fullt upp för Balder... ja för oss också. Fick avstyra slagsmål mellan Balder och Neo men oftast gav sig Neo så klart.

En gång hoppade Håkan över altanräcket likt en elitidrottsman, fick tag i Balders nacke med ena armen och tryckte ner Neo med sin andra arm, haha. Vilken syn. Fascinerad av att han kunde brotta ner en arg Amerikansk Bulldog och en lika arg Amstaff/Bullterrier samtidigt! =)



Arbetsdagarna har varit sega. Är lite hängig och förkyld så man har inte varit på topp precis =/

Men nu blir det långhelg så man kanske piggnar på sig.

Under helgen blir jag hemma och Angelica far iväg till Trönö på lördagen för att partaja. Jag ska passa på att fortsätta städa snickarboden och busa med lille Jon.

Tog hem Jon´s lilla cross i veckan. Han blev jätteglad men har inte vågat åkt på den ännu... men det har pappa... många gånger *host*



"Tänk om skiv- och filmbranschen hade lagt all den energi och alla pengar de lagt på att föra krig, till att i stället utveckla nya tjänster?"
Mikael Zackrisson
Veckans Affärer

Kommentarer
Postat av: Anna

:D Ja det ligger mycket i uttrycket "Män blir aldrig äldre än 12. Det är bara storleken på leksakerna som blir större" :D



Ja medans du har varit frånvarande på bloggfronten har jag varit desto mer aktiv, även om innehållet på bloggarna har varit av väldigt skiftande kvalitét - 17 st sen den 17 april.



Återvänder till semester, Skägget och go'dricka

2009-04-28 @ 20:12:49
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anna

Ha ha ha!!! Ja där känner jag igen Skägget VÄLDIGT mycket. I trafiken kan han bli vansinnigt förbannad! :D



Jag reagerar också på sånt men inte lika mycket, såvida det inte är en sån där idiot som ligger på 70 och så fort man ska köra om så gasar de på jättemycket så att man inte hinner om och sen går de tillbaka till 70 igen när man lägger sig bakom - SÅNT gör mig GALEN!

2009-04-28 @ 20:23:47
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0