8 april: Laaaagomt poppis

Man är ju lagomt populär asså!
(Snott från Anna N)

Photo Effects. Playbill



Myyycket på jobbet just nu. Orkar knappt titta på datorn när man kommer hem. Men idag har jag faktiskt ork fastän det har varit en tuff dag.

Har haft utbildning och en massa möten denna vecka plus allt med flytten. Inte en enda kund har jag hunnit besökt. =/

I morgon blir det lika mycket ös om inte mer faktiskt.

Sen så blir det långhelg. Jag ska tillbringa hela helgen på gården och fixa till bilen. Så jag har verkligen att göra.

Angelica och eventuellt jag ska på partaj hos Elis på lördagen. Om jag inte kan följa med, blir det lugna puckar framför datorn med en kall öl.



Lyssnar mest på just nu:
Lily Allen - Fuck You
Sator - I Wanna Go Home



När man trodde att man sett allt.



Undra om Monica på VIP avdelningen i tv-serien Stockholm-Arlanda är släkt med Håkan i

tv-serien Färjan?


Kommentarer
Postat av: Håkan

hur mycket fick du betala för den dära fakekortet då ? :D

2009-04-08 @ 19:55:10
Postat av: kyd

Håkan: Hörruduru! Fick till och med betalt (stora penningar dessutom) för att ställa upp ;)

2009-04-08 @ 21:42:44
Postat av: Anna

Inte bara idén är snodd, även kortet! ;-) fast det sistnämda var inte från bloggen utan facebook :D

2009-04-09 @ 19:43:41
URL: http://vingo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0