20 aug: Erbjuden jobb...

... i Luleå! Så jag fick tyvärr säga nej tack.

På tal om jobb så var jag till AF igår. Det gick bra... fick en personlig jobbcoach som man ska träffa en gång i veckan. Handläggaren tyckte jag skulle ansöka om att få arbeta som jobbcoach i och med min erfarenhet. Ska kolla upp det.



Skulle ju så stort montera avgassystemet på Buicken häromdagen... men det gick inte! Jag måste ha en original växellådsbalk för att få dit det. Så det är bara och leta för lilla Kny.

En ny generator och batteri är ett måste att inhandla också.



Jon är fortfarande utan napp! Han har frågat två gånger efter nappen men vi har sagt att han är en stor pojke nu och då behöver man inte napp och han har nöjt sig med gosdjur istället. =)

Nu när han är så stor så ska han få en stor säng också när han fyller år. Jag och Angelica ska till IKEA idag och köpa en stor säng åt honom. Tuffa sängkläder ska han också få.



Angelica fick ytterliggare ett utbrott på sin bärbara dator igår då den är extremt seg oavsett vad man än gör med den. Det tar tio minuter att starta upp den... ja, det är sant! Starta Words eller surfa på nätet kan få vilken som helst att bryta ihop.

Fastän jag är duktig på att rensa och göra datorer snabbare så har jag inte lyckats med den. Det beror mestadels på att RAM-minnet är väldigt litet.

Så nu beställde vi en ny dator igår för 4500kr med 3GB RAM-minne. Det tog emot ska ni veta! Men mycket nödvändigt då Angelica ska göra skoluppgifter. Hon har ju bland annat examensarbetet att göra nu i höst så allt måste bara fungera.



Los Raggos hemsida är uppdaterad med massa bilder och information om spelningen 5 sep!

Hela kvällen igår satt jag informerade övriga raggarklubbar om spelningen.
Helskotta va motorklubbar det finns och alla har hemsidor dessutom. Skrev till ca 30 klubbar omkring Dalarna, Gävleborg och några söderöver. Måste ju finnas hundratals klubbar i hela Sverige.

Ge mig er adress så skickar jag er flyers som ni vänligen kan dela ut/sätta upp angående vår rock'n roll spelning den 5 sep. E-post adress går också bra om ni vill skriva ut själva.





Sådana här sms får man inte varje dag...

... jag är glad för att det blev som det blev och jag glömmer aldrig att du fanns till för mig när det var så jobbigt. Tack för att du finns. Du är en härlig människa!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ser ut som en sån dator jag har!

2009-08-20 @ 12:01:04
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja men jobbcoach på AF det vore något för dig! Tänk vad du skulle kunna peppa många människor =)



Fint SMS. Som sagt, inte varje dag man får såna

2009-08-20 @ 16:38:28
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Vingo

Ja jag är också inne på det spåret! Känner starkt för butikschefjobb men det är ju så svårt för mig att få in en fot på den sidan eftersom jag inte har den erfarenheten...



Men du kan väl i alla fall gå med i Farmville, utan att spela, bara så att du kan bli min granne. Jag behöver nu bara två unika farmvillefoton till så har jag en ny Farmvillerosette =) Please....! :D

2009-08-20 @ 22:04:39
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yes! Du är bäst =)



Bjuder in Angelica också så säg åt henne att acceptera inbjudan också ;-)



Stor Puss från Persson!

2009-08-20 @ 22:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0