25 aug: Sonen kan meka han

Igår tänkte jag ta crossen och åka iväg för att fiska tillsammans med Jon. Men den bara blöddra och gick inte framåt.

Luftskruven var borta på förgasaren!

Tidigare på dagen hade Jon "mekat" med crossen och när jag frågade om han skruvat bort en skruv så sa han att han inte hade tagit bort den, den hade ramlat av. Haha! Jäkla unge. =)

Så det var bara att lägga sig på marken och leta men förgäves... den var borta. Då sa Jon att vi kunde köpa en ny cross, haha.

Det blev lite billigare att beställa en ny luftskruv faktiskt, 31kr. Men jag passade på att beställa olja och tändstift också. Det skulle iaf bytas.



Igår var det en sådan dag som allt småkrånglade och gjorde mig irriterad.

Bland annat började datorns fläkt låta underligt. Plus att datorn hade svårt att starta idag. Fick starta om den flera ggr. Plus att Office har slutat fungera så det var bara att ladda hem OpenOffice.

Tur att man köpte backup-disken för jag anar att datorn brakar ihop vilken dag som helst.



Idag ska jag fortsätta ute i snickarboden. Tar aldrig slut på göra. Men det är bra det så man är sysselsatt. När jag väl börjar har jag svårt att gå därifrån. Angelica får tjata in mig när det är mat. =)



Reklamblad angående spelningen 5 sep. Skriv gärna ut och dela ut den eller sätt upp på anslagstavlor.




Johnny:
- I går kväll testade jag en ny grej. Jag fick en avsugning av en tjej och efter tag så avbröt jag och bad henne att att sjunga Old McDonald had a farm. Jag tänkte skicka spela in det och ha som ringsignal.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det där är bara en av många historier i min kontakt med Telia och det lär inte bli den sista. Det går troll i Felia för mig...



Du verkar vara inne i ett otursflow också din stackare... men SNART vänder det igen! :)

2009-08-25 @ 18:13:09
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilket krångel du verkar ha med dina datorer... Vad gör du med dem? Står de alltid på? Katt- och hundhår i dem? Clean it up! ;P

2009-08-25 @ 19:22:24
Postat av: kyd

anonym: Används alldeles för ofta så de slits =)

2009-08-25 @ 20:53:38
Postat av: Erik

http://failblog.org/2009/08/24/frustrated-skateboarder-fail/

Tihi tihi



http://failblog.org/

kanske nå roligt om du inte sett den tidigare? lol

2009-08-27 @ 20:02:37
Postat av: kyd

Erik: Jaha, men gå med i Facebook då iaf.

2009-08-28 @ 09:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0