31 aug: Inte som jag hade tänkt mig

Åkte till Konnys födelsedagsfest i lördags och hade riktigt skoj. Sen kom Danne som skulle till Gävle cruising och jag passade på att följa med för att dela ut de sista flygbladena inför vår spelning... men det blev ett problem.

Jag kom inte tillbaka till Kungsgården som jag hade tänkt mig! Danne träffade Erika och de skulle sova i Gävle. Det tog mig tre timmar att komma hem efter mycket om och men. Letade efter en bil som skulle till Kungsgården, fann en men då var chaffisen borta osv osv. Dåligare och dåligare började man må dessutom efter all tidig ölförtäring. Så kvällen blev inte alls som jag hade tänkt mig. =/

Till sist på natten kom jag tillbaka och det var ingen kvar i festlokalen. Jag la mig i bilen med min medhavda sovsäck och kudde. Var noga med att veva ner fönstret en glipa och låste bilen inifrån. Sov riktigt skönt hela resterande natten och morgonen.

När jag vaknade så ser jag att bakluckan är öppen!! Hoppade upp i baksätet och tittade bakom sätet... puh alla ölen var kvar =)

Men jag hade inte märkt att det varit kallt under natten underligt nog. Jag skrattade åt mig själv halva vägen hem. Var noga med att veva ner lite fönster och låsa bilen och så är bakluckan öppen, hahaha!



Mådde bra hela dagen igår men det berodde på att man slutade dricka väldigt tidigt på lördagskvällen och att man blev dålig tidigt.

Så det var mys med familjen hela dagen. Fick världens kramar av Jon. Innan jag åkte i lördags så smekte han mig på kinden och sa "Snart tillbaka pappa?" med frågande små ögon och nickandes.



Idag blir det att betala räkningar med pengar som inte finns (dvs lånade pengar) eftersom jag inte fått A-kassa ännu.

Efter det ska jag hålla mig utomhus för att göra en ny grind till hästhagen... eller nåt annat... har inte bestämt mig ännu.

Jon ska med ut iaf... han vill bara vara inne nuförtiden av någon anledning. Kan vara trots förståss.



Haha! Fan va elakt.

Dana Dragomir tolkar Eddie Meduza

Inför tillstånd på att äga webkameror... för guds skull!!



Gav Jon en makrillsmörgås i fredags som han protesterade emot...

- De där de där ä kattmat dä.

Kommentarer
Postat av: Anna

Snacka om att missa hela festen...typ! :D



Och Jon har helt rätt - det ser ut- och luktar som kattmat, men smakar jävligt gott bara man vågar sig på det! S

2009-08-31 @ 20:45:33
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Anna

Där kan man snacka om att missa typ hela festen :D



Och Jon har ju faktiskt rätt ang makrill - det både ser ut- och luktar som kattmat, men smakar jävligt gott bara man vågar motstå första anblicken =)

2009-08-31 @ 20:52:29
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: babben

hamna i Gävle jag med hehe

2009-09-01 @ 18:23:15
Postat av: Micke

Jag trodde jag skulle vara utan internet, men här sitter jag... Undrar hur länge det kommer vara igång trots uppsägningen. Uhm... haha, tittade i bekräftelsemailet nu, det stängs av den 5:e, det hade jag missat.

2009-09-01 @ 21:24:54
URL: http://hemett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0