6 aug: Svettigt

Idag blir det svettigt. Det ska bäras möbler och klippas gräs hela dagen inför födelsedagen på fredag. Tur att ryggen är lite bättre idag iaf.

Det blir minst 20 gäster men kan bli uppemot 40 gäster. Har inte någon större koll egentligen på hur många som kommer. Det jag vet är att det var många som hade förhinder på fredagen. Skulle säkert blivit runt 60-70 personer annars.

Har ni inget planerat på fredagen så kan ni komma hit och käka kräftor eller grilla kl 16:00 (ta med eget käk). Innan det är det fika som serveras. Kanske kvällen passar än bättre med fylleri och hög musik?



Fick en Jägermeister av Angelica i tidig födelsedagspresent. Den ska inmundigas med Red Bull i morrn! Undra hur länge jag kan hålla mig innan första groggen hälls upp, hehe. Det är så jefwla gött.

Jag lär hålla mig ett tag med alkoholen då jag blir så dålig, och det vill man inte bli kl nio på kvällen precis. Jag ska partaja hela natten har jag bestämt.



En önskan från en läsare:

Jag griper efter halmstrån överallt och nu även här hos dej Kenny. En unik bröllopspresent (gärna handgjord) till en vän runt 4-800 kr. Eftersom jag inte längre skriver blogg själv så skulle jag bli överlycklig om du ville be dina läsare om tips.. Åt mej!
Please!


Skriv en kommentar om ni har tips vetja =)

Hmm... kanske jag kan sälja min träkuk som man svarvade på träslöjden i 8:an för 400kr?



Ja, detta har jag ju vetat hela mitt liv.

Amerikanare är mer open-minded än många andra folkslag.

Myror ska ha fredagsmys.

Parodi på bröllopsvideon jag hade med i en tidigare blogg.

Makalösa robotar!



Skrattade så jag kved igår kväll till filmen Miss March... och ett annat tips är att kolla in alla fem delarna av Blomstertid på YouTube. Fantastiskt bra!



Under veckan har jag åkt cross, badat, fiskat och busat med Jon då han inte varit på dagis. I övrigt har jag oljat in bron, lagat bryggorna vid stranden, städat och donat i snickarboden och städat huset... tänkte jag skriva. Det gjorde Angelica igår utan min hjälp *ooops*. Men jag hade ont i ryggen och fixade musik tills på fredag istället. Så någon nytta gjorde jag iaf.



Ser jag smart ut när jag har glasögon? Nähä, man ser fortfarande ansiktet.
- Ante




VÄLKOMMEN PÅ FREDAG!

Kommentarer
Postat av: Embra



Kny ska dricka solbacka !! Kny ska dricka solbacka !!

Kny ska dricka solbacka !! Kny ska dricka solbacka !!

Kny ska dricka solbacka !! Kny ska dricka solbacka !!

Kny ska dricka solbacka !! Kny ska dricka solbacka !!

Kny ska dricka solbacka !! Kny ska dricka solbacka !!

Kny ska dricka solbacka !! Kny ska dricka solbacka !!



Eftersom han inte dricker Rosita

2009-08-06 @ 12:38:45
Postat av: Lina

Tips till din läsare! http://snostjarna.blogg.se/ gör massa fina tavlor och grejor, handgjort och helt unikt. Gjorde nyligen ett jättefint bröllopskort!

2009-08-06 @ 12:55:35
URL: http://mybutterfly.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack så mycket för att du la in min text! Hoppas att det kommer in många tips! :D

Letade efter en gammal länk som du haft med i en blogg. Men hittade nån annan länk, som ledde mig till denna länk: http://www.liveleak.com/view?i=142_1249544271 - En intervju med en Amerikansk gangster... Å jag ställer mig frågan.. Vad är det för skillnad på en gangster i USA och en familjefar som gör allt för att skrapa ihop till brödfödan i Afrika? Ja förutom blingblinget.



I alla fall. Länken som jag SKULLE ha, som jag fortfarande letar efter. Är den här om hur en kvinna ska uppföra sig i hemmet och mot sin man. Den är nog från en gammal tidning, kanske från 40-talet? Är det något du har färskt i minnet?!

2009-08-06 @ 19:36:28
Postat av: kyd

Ida: Jag tror jag vet vad du menar. Vilket minne du har! Men jag har ingen länk sparad tyvärr.



Embra: Va fan är solbacka nudå?

2009-08-06 @ 22:57:38
Postat av: Ida

Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en riktigt bra dag! Kram



Ang länken. Jag letar! För den måste hittas! Skickar dej länken när jag väl hittar den! Men jag tror du skrev om det i lunarbloggen..

2009-08-07 @ 09:24:38
Postat av: kyd

Ida: Tack så mycket. Jag ska ha en riktigt bra dag! Kram!

2009-08-07 @ 11:15:43
Postat av: Anna

UNDERBARA länkar!! :D

2009-08-07 @ 11:37:50
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Ida

Här är den!

http://www.skrattbloggen.se/?p=264

2009-08-08 @ 03:23:23
Postat av: Frida

Grattis!! :)

Hoppas ni hade en trevlig dag!!

Kram

2009-08-08 @ 03:38:32
URL: http://teufelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0