15 dec: Vilken jävla vecka

Avslutet av förra veckan var trevligt med Luciarock i Vika. Men så fort nya veckan började på söndagen, närmare bestämt på kvällen så startade visst Hell Week 2009.

Jon har varit magsjuk sedan fredags och har idag börjat kvickna till. Jag fick magsjukan av Jon på söndagskvällen då det kom ur båda ändar. Under hela måndagen och halva denna dag så har jag legat i sängen med en kropp som känts som ett blåmärke och har självklart sprungit på toa då och då plus att man spydde en del.

Har knappt sovit något pga migrän som jag får automatiskt pga vätskebrist och sömnbrist. Pricken på i:et var ju självklart att vi har saknat vatten pga en läcka i ett gammalt rör under gräsmattan. Men det är precis fixat iaf. Hela gräsmattan är uppgrävd *suck*

Inte nog med detta... nejdå. Självklart ska det fortsättas jävlas. Skulle gå och duscha och försöka må lite bättre men hörde att toaletten bara stod och brusade. I rent vansinne så fixade jag den först. Fick hålla på i någon timme med kass mage och diverse utbrott. Vatten över hela golvet, men fick den att funka till sist. Var massa grus i ventilen pga att de grävt upp ledningen.

Nu sitter jag här med en halvkass mage men är rätt pigg. Tror detta elände är på gång att ge med sig.



Har tyckt mest synd om Jon som verkar vara känslig för magsjuka. Han har kräkts hur många gånger som helst och gråtit mycket, stackarn. Men han är mkt piggare idag som sagt.

Vad mer för jävelskap ska hända innan veckan är över?

Just ja... gått ner 3kg på de här tre dagarna. Inte undra på. Det enda jag fått i mig på dessa dagar är några tomater och lite vatten.



En video och en del bilder från helgen kanske kan pigga upp denna blogg?







HAHA! Fy fan vilket öde.

Holy mother of WTF

Extremt snygga bilder.

Fantastiska mobiltelefoner.

Hur ett virus invaderar kroppen.



Obama besökte Norge för att hämta sitt skämmiga fredspris. Detta innebar bland annat (och nej jag hittar inte på nu):

¤ 2000-2500 polisers beskydd.
¤ 4-6st NASAMS II missilsystem som skyddar luftrummet.
¤ X antal prickskyttar.
¤ Skottsäkert glas vid de platser han ska befinna sig.
¤ Ihopsvetsade brunnar.
¤ 72 timmars flygförbud över Oslo.
¤ NATOs radarplan cirkulerar över Oslo.
¤ Buntvis med livvakter.
¤ Alla Norges helikoptrar står till förfogande. Sverige har fått låna ut några polishelikoptrar ytterliggare.
¤ m.m. m.m.

Troligtvis världens dyraste och mest skämmigaste fredpris som delats ut någonsin.



Johnny:
- Rakar av mig skägget, förpackar det väl, bifogar superlim och skickar det till dig och vips så har du en gör-det-själv-tupé.
Johnny:
- Om jag har skägget kvar nästa år så kan du få en riktig rockabilly-tupé.



Avslutar med att ge Angelica en stor stor eloge som orkat sig genom våran magsjukeperiod. Hon har sprungit oavbrutet hit och dit, tvättat och städat oavbrutet. Gudskelov så klarade hon sig från magsjukan annars vette fan hur allt har artat sig.



Höll på att glömma... min favorit Körsbär i likör vann! =)

Kommentarer
Postat av: Kim Nordlund

Var jäkla snygg dans Håkan och Erika utövar =) så får man stackare till både dig och jon som inte mått så bra och allt efter detta...hoppas ni får en god jul i alla fall kramar från kim och ronja



du får hälsa till håkan linda och johannes från lilla mig och ronja

2009-12-17 @ 21:41:52
URL: http://www.nogg.se/Kimsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0