1 feb: Hårdrockningsmusik

Jag lyssnar en del på hårdrock... ja all möjlig rock egentligen. Men hårdrock har en egen liten plats i mitt hjärta. Nu har jag funnit ett band som jag bara hört några få låtar av sedan tidigare. Men nu har jag fått tag i alla album och jag vill gärna meddela att det är nog en av de få hårdrocksband som inte misslyckats med en endaste låt.

Till och med Iron Maiden och Metallica kan inte slå detta band på fingrarna. Bandet heter...

Volbeat !!

Tillsammans med ACDC och Misfits är detta hårdrocksband de enda som inte misslyckats med en endaste låt!



* * *

Idag har det inte hänt mycket. Promenerat till ICA med Balder och Jon. Lekt och busat med Jon förståss. Fikat hos svärmor och har även smällt av en fyrverkeripjäs som blev kvar sedan nyår till Jons stora förtjusning.

* * *

Dagens Fundering:
Hur tusan kan Mr T se likadan ut nu, som han gjorde på 70-talet???

* * *

Massor av galna religiösa individer.

* * *

Här kommer en del bilder på dem jag inte hade nog med bilder på i datorn för att kunna göra ett helt galleri med. Det får bli lite blandat av människor som ligger mig varmt om hjärtat. Nästa blogg... ett nytt galleri.


                                                                            
                                                  
                                                   
1: Erika 2: Henrik 3: Danne D 4: Danne L 5: Johnny & Verner
6: Elis, Mia, Henrik & Jesa 7: Lilla Uffe 8: Danne S 9: Kennet

* * *

Fler blandade bilder på sött folk i nästa blogg! Be there, or be square.

Kommentarer
Postat av: Ang1e

Misfits är bäst! Så jäkla surt att jag och brorsan hade biljetter till deras konsert sist dom hade spelning i Sverige, men så blev det inställt! Mycket sura miner då kan jag lova..

2009-02-02 @ 10:56:11
URL: http://angelica0lsson.blogg.se/
Postat av: Blondin Bellas Skink Chock

hur faen fick jag och verner plats i framsätet ?

2009-02-02 @ 11:55:55
Postat av: Tess

Haha, jag sitter bara å väntar på att jag ska vara med, men icke då! ;P

2009-02-02 @ 15:25:46
URL: http://tezzysblog.blogspot.com
Postat av: kyd

Blondin Bellas Skink Chock: Asg! Ja, det är ju en bedrift utan dess like fastän det var i en stor Impala.

2009-02-02 @ 18:30:50
Postat av: Ida

Volbeat är så jävlar bäst!!

2009-02-02 @ 23:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0