Nytt År - Ny Blogg

Sådär ja... efter idogt tjatande från Angelica och vänner har man nu skaffat en Facebook-sida och även en sådan härninga blogg.

Iof så valde jag denna blogg mest för min egna skull då jag skrivit på Lunarstorms blogg i över 10 år tror jag (Kenny_D) och det har försvunnit så många från den communityn de senaste åren. Anar att de flesta lagt sin energi på Facebook istället som är ganska krävande. Det händer något hela tiden där.

Man får väl testa det här då och jag hoppas detta blir lika bra om inte bättre. Kanske man får fler läsare till och med?


Välkommen till min facebook-sida också!


Kenny Dannbergs Facebook-profil

Kommentarer
Postat av: Angelica

Pusselipuss ;)

2009-01-12 @ 22:20:06
URL: http://mjam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0