20 juli: Åter igen hemkommen

Nu har man varit borta mycket ett tag. Ska försöka vara hemma så mkt som möjligt nu. Dels pga ekonomin. Det tar väl ett tag innan jag får ersättningen från A-kassan förståss.

I nästan en vecka har vi varit i stugan i Axmarby. Lite dåligt väder men vi har kopplat av iaf. Tror Jon tyckte det var lite tråkigt emellanåt. Saknade väl alla leksakerna =)

Vi åkte dit med både Opelen och Buicken. Så in i helvete med grejjer vi hade med oss... inte klokt.

På lördagen for vi till Kungsgården på Rowdy CC´s bilutställning. Träffade massa folk och kikade på bilar. Riktigt sköj.

Just nu sitter jag och mår dåligt... inte bara för ekonomin och att det är dåligt väder. Utan för att magen krånglar. Har någon infektion av något slag då jag fick smaka av febern tidigare idag.

Ont i varenda led dessutom. Har man fått Ockelbosjukan måhända? Det var ju inte lite myggbett man fick i Axmar precis.

Bilder från veckan kommer upp så fort jag orkar lägga in dem i datorn... känner mig lite sliten just nu för att orka hålla på med hundratals bilder.



Vuxna vansinniga religiösa människor.

Har läst varenda inlägg. Mycket roande och även ledsamt att det finns så mycket ointelligent folk i Sverige.

Det här är humor det.



Nu ska jag lägga mig i soffan en stund och försöka bli trött. Har sovit i några timmar under dagen så man får se hur det blir med det.


Nu äre synd om mig förstår ni.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag blir RÄDD när jag ser sådana där religiösa inslag. Har själv provat att delta på Livets Ords möten vid två tillfällen, för att skaffa mig en egen uppfattning och blev lika rädd då!



SKÖN sida med berättelser från serviceyrken - en ny favorit!

2009-07-21 @ 08:47:11
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hahaha! Ja det ska gudarna veta att det är synd om dig när du är sjuk ;)

2009-07-21 @ 08:51:46
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: Håkan

Det är synd om alla killar när vi är sjuka :D

2009-07-21 @ 11:26:29
Postat av: Ida

Jag skulle så gärna vilja se en kille vara gravid, föda barn och helst vara kedjad vid spisen samtidigt! Haha!

Gnällis! ;P

Men krya på dej vännen! Kram

2009-07-22 @ 02:34:18
Postat av: Håkan

Jag vill se en tjej stå ut med en tjejs gnäll en hel vecka :P

2009-07-23 @ 14:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0