29 juli: Snusk pågår i Sthlm

Folk klagar på en porrklubb som hålls i en herrgård i en liten ort i Sverige. Någon hade mött en tjej i nätdräkt... och det var typ det enda en person hade råkat sett utanför herrgården. Media skriver så fingrarna blöder om hur hemskt det är med en porrklubb mitt i en ort... som egentligen ingen mår dåligt över eftersom det inte syns något.

MEN!!! Den där jävla Pridefestivalen är såååå bra sååå enligt media. De bilder jag sett från detta spektakel är grov jävla porr mitt på gatorna i utstyrslar som jag inte ens trodde fanns! Jag blir äcklad av att bara se några få bilder.

Hur tusan tar Sthlms befolkning det? Är det som så att just Stockholmare kan se folk i nätdräkt eller läderutstyrslar utan att bry sig? Men ingen kan/ska klaga, för då är man homofob.

Det har inget att göra med att de är homosexuella, utan snusket i allmänhet som borde hållas bakom egna stängda dörrar. Det finns även barn, turister och folk som mig på gatorna som inte vill se eländet offentligt.
Men det värsta som äcklar mig - är just medias jävla hyckleri.

På tal om det får ni en "snusk-video".



Vad ska man göra idag då? Åka och fiska måhända?
Ska iaf försöka lägga mig tidigt idag och vända tillbaks dygnet. Det är så lugnt och skönt på kvällarna och nätterna. Men det går inte i längden att kliva upp vid 10-11 på förmiddagarna.

Angelica gillar att kliva upp tidigt. Det är så skönt, säger hon. Vart då? Det är ju full fart och liv direkt. Nä... tacka vet jag tysta nätter =)



Jäklar va orakad jag är. Så här orakad har jag aldrig varit. Eftersom man är utan arbete så tänkte jag se hur man såg ut om man sparade ut skägg.

Jag ser ut som en zigenare. Bara röda näsduken och ett dragspel som saknas.



I brist på kosing blir det ingen festival i Nyköping för min del. Familjen åker till Furuvik istället på lördag. Eventuellt att vi får sällskap med Danne, Erika och Disa.



Handlar så sällan kläder, men detta blir nästa köp iaf.

Störtskön Streaplers låt från det härliga 70-talet. Någon som har låten, hör av dig.

Ta me fan bland det bästa "prank" jag sett. HAHA! Underbart!



Utan misstag i livet så skulle livet vara som vår hårväxt - glest och tunnt.
- Johnny

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nä men Kny inte trodde jag att du var så pryd ;) Lite porr här och där trodde jag att du gillade ;) Jo det är skönt att kliva upp tidigt, att mysa med Jon och ta en kopp te på altan innan man sätter igång med dagens sysslor :)

2009-07-29 @ 13:05:55
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: AKP

Tack snälla =))

Tycker du ska vara LITE mer generös med bilder du med ;P

2009-07-29 @ 15:03:49
URL: http://akp.blogg.se/
Postat av: Embra



Du har din Lady GaGa skiva hos mig !

2009-07-29 @ 16:09:39
Postat av: Anonym

När du har köpt den ljusblåa overallen - FOTA dig själv och lägg ut!! Jag vill skratta mig fördärvad, det var så längesen :D

2009-07-29 @ 17:33:59
Postat av: mia /Hillbillys

Heej hopp .. jag har låten :)

2009-07-29 @ 18:52:44
Postat av: kyd

Anonym: Nja, blir nog lite svårt egentligen. Det är taget från en 70-tals katalog. men om jag råkar snubbla över en sådan eminent dress så ska jag inhandla, haha.



Mia: Suvve! Du får skicka den så fort jag ser dig på MSN.



Embra: Haha! Fan, kände för den just nu.

2009-07-29 @ 19:25:31
Postat av: Ida

Köp tyg så ska jag gladeligen sy jumpsuiten åt dej! Jag vill oxå skratta mig fördärvad!!!

2009-07-30 @ 01:52:24
Postat av: Jenny

Jodå dansbandskungen här hemma har den på vinyl ;-)

2009-07-30 @ 21:10:47
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0