21 juni: Full fart i Vintjärn

Det har varit full fart sedan vi kom till Vintjärn och tills vi åkte hem.

Angelica körde Buicken dit och jag satt bredvid, lyssnade på musik, drack öl och njöt. En historisk händelse faktiskt eftersom Angelica tog körkortet i vintras och detta blev första svängen med Buicken.

Det gick jättebra för henne. Buicken är iof väldigt lätt att köra.

Det gick inte länge förrens tokeriet började på plats i Vintjärn. Lea och Bella (det är en kille) började brottas lite vänskapligt och jag tyckte det gick för hett till så jag sprutade ner dem med min pulversläckare jag hade med mig i bilen. Jäklar vilket moln det blev och det smakade inte så gott heller. Hela bilen blev också pepprad så nu är den mer vit än grön, haha.

Men jag fick igen med både öldusch och pulver =)
Fan hur vi såg ut...

Sen blev det mer superi, dans, skratt och än mer tok under kvällen. Härlig musik, bilar och vänner. Helt suverän midsommardag i dalaskogarna.

Orkar inte skriva allt skoj som hände under kvällen. =)

Roligaste kommentarerna stod Tony för... Mitt i natten, askalas skulle han in i vårt tält.

- Knack, knack. Får man fundera lite?

När han till sist skulle ut ur tältet, så satt han tyst och stilla i tio minuter och försökte få upp blixtlåset i tältet. Jag trodde han hade gått ut redan för länge sedan.

- Ska det vara så svårt att komma ut ur ett tält?

Själv hade man blivit vansinnig efter en minut.

Jag tror jag skrattade i en halvtimme innan jag kunde somna om.



Bilder från igår och idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0