12 mars: Lördagens sockerbomb inplanerad

Lyssnar mest på nu:

Volbeat - The Gardens Tale 
ZZ Top - Legs 
Van Halen - Panama 
The Beatles - Get Back 
Bob Dylan - Knocking On The Heavens Door
Deep Purple - Highway Star
Canned Heat - On The Road Again

Orkar ni inte kolla på alla så kan jag rekommendera två st låtar på listan - Volbeat och Canned Heat.

Vilken av låtarna på listan är er favorit?



På lördag har jag svullardag!
Då äter jag vad som helst, hur mycket som helst.

Vet ni vad jag ska förnedra min kropp med denna angenämna dag?


>> KALAS PUFFAR <<


Senast jag åt det var i tidig tonår. Gudskelov slutade man med det. Inte precis det nyttigaste man kan stoppa i sig. Det var inte lika upplyst på 70-80 talet om vad som var dåligt att äta, för just Kalaspuffar åt man jämt.



70 talet måste varit en underlig period egentligen. Det kom så mycket nya produkter och ekonomin blomstrade. Allt måste känts nytt och fräscht och man konsumerade vilt. Allt från farlig mat till hemska möblemang. =D

På tal om socker och gångna tider...
Läskedrycksetiketter från 80 talet.



Så fort jag kliver in på MSN så blir jag bjuden på X antal fester men har nu fått börjat sagt nej, då jag knappt varit hemma en helg sedan nyår.

Fortsätt gärna bjuda mig på fester nu fastän jag säger nej så jag inte glöms bort =)

Hoppas ni förstår varför jag vill vara hemma ett tag framöver.



Här ska det göras reklam!

Skattemyndigheten behöver ej bekymra sig om jag fått någon ersättning för detta, för det har jag inte.
Vill bara rekommendera några företag som jag tycker är bra.


Barrsätra Hembageri i Sandviken.

Fler företag blir det i bloggen framöver.



Nu är hotellet (Clarion) bokat i Sthlm 15-17 maj. Fick en ordentlig rabatt för att vi hade family-kort på IKEA.

Längtar!



I veckan upplevde jag en lycka av stora mått...

Rockband - ACDC - Trackpack säger jag bara! Håren stod i nacken.

Underbaaaaara låtar i massor som man försöka lira själv på sin plastgura. Kanske jag måste ta tjänstledigt ett tag? =)
Näärå, men det blir nog lite Bourbon och lir i helgen.



Nu måste jag bränna en CD med ovanstående låtar så jag kan ösa i bilen på morgonen.

Inte ofta man lyssnar på CDn i bilen numera då Rock-kanalen startade. Oavbrutet bra musik med underhållande programledare. Helt suveränt.

Kommentarer
Postat av: Blondin Bellas Skink Chock

Jag skickar alla inbjudningar och skamliga förslag till en annan kille hädanefter.Han kommer göra sig utmärkt som din efterträdare nu när du tagit ett steg tillbaka. Han heter : Fadde Darvich och hans blogg kommer nu att ersätta din.



Besök din efterträdare på :



http://www.fadde.se/#home



































Nu gick ditt blodtryck upp i taket ! Hi hi hi hi hi

2009-03-13 @ 02:22:48
URL: http://blog.bahnhof.se/wb79078
Postat av: Angelica

Haha! Ja, fast egentligen kan man ju inte äta hur mycket som helst, då går du ju upp det som du gått ner under veckan och så är du nere på ruta noll igen. Men dina kalaspuffar ska du få :)

2009-03-13 @ 06:54:43
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: Frida

Samma här! Jag kan bara inte sluta kolla på den!!

Jag känner att jag måste gå å kolla när de kör hela "filmen" på bio.

2009-03-13 @ 07:44:42
URL: http://teufelin.blogg.se/
Postat av: jenny

On the road again är en helt suverän låt! Perfekt billåt =P

2009-03-13 @ 12:58:32
URL: http://rockitbabyrockit.blogspot.com
Postat av: Ida

Ja, The Coral är inte så kända men dreaming of you var nog ganska känd för några år sedan. Kanske... Jag kommer inte ihåg!

Vet inte om den där videon.. Tror att den borde gå att hitta i bloggarna på lunar. Men det är ju ett jobb utan dess like att gå igenom bloggar. Sparade den ändå bland mina favoriter men jag glömde spara dem när jag ominstallerade datorn.. Skit.

Aja.. Den som söker ska finna! Trevlig helg!

2009-03-13 @ 13:05:36
URL: http://idadidan.blogg.se/
Postat av: Anna L

Jag tyckte att låtarna med ZZ Top och Van Halen var bäst bland dom där =) Fast alla var bra, helt klart! Lyssnade på Volbeat väldigt mycket förr, men för var dag som går så bli jag bara mer och mer anti dom. Det beror nog mest på att en massa fjortisar kallar sig ''hårdrockare'' bara för att dom lyssnar på dom. Fast än så länge tycker jag att dom är hyffsat bra =)

2009-03-13 @ 14:24:38
URL: http://lundanna.blogg.se/
Postat av: elinor

Om man äter asmycket kalaspuffar, så luktar det kalaspuffar när man pissar! Det är helt fantastiskt.

2009-03-13 @ 17:39:07
URL: http://elinor-mest-i-sverige.blogs.se/
Postat av: Håkan

Det är tragiskt men sant då min bror försöker pracka på dig kenny att du gillar fadde när johnny har mailat fadde dagligen i 3 veckors tid för å få en autograf av han :P

2009-03-13 @ 18:28:18
Postat av: Angelica

Ja, det är nog individuellt, för mig blir det så iallafall, men jag behöver ju bara titta på en bulle så växer magen.

2009-03-13 @ 18:30:24
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: kyd

Håkan: Hehe... skulle inte förvåna mig. Mouhahaha!

2009-03-13 @ 19:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0