20 mars: Svullardagen i antågande

Nuså är jag tillbaka och sitter här med en kall Tuborg framför mig. Angelica surfar runt på internet och Jon sover sött. Lugn och frid!

Jag börjar väl direkt med länkarna som jag inte kunde ta med senast.

Om Johnny hade varit en barnprogramledare... och finsk.

Haha! En TV-show där mobbare får ordentlig av stryk av Ultimate Fighting snubbar.

Nog för att man sett många rejält fula dansbandsutstyrslar men denna tog priset!



I morgon är det svullardag. Jag har till och med schemalagt svulleriet...

8:30 Kalaspuffar och mjölk (två tallrikar)
11:30 Stor meny av något gött på McDonalds.
14:00 Bakelse på Rådhuskonditoriet.
18:00 Hemmalagad pizza
18:30 Två glasspinnar
20:00 Några öl och övrigt onyttigt snacks

Som ni kanske förstått så ska vi till Söderhamn i morgon. Det är ansiktsmålning på MCDonalds som jag tror Jon skulle tycka är roligt och Angelica skulle visst handla en del grejjs.



Tar väl med några till gamla bilder som jag började med för några bloggar sedan.


1: Håkan. 2: Angelica och Sandra 3: SUPerman



När vi ändå är inne på foton... här är mina två jag:



Som ni kanske förstår så är den ena jobb-Kennyn och den andra partaj-Kennyn.
Finns det överhuvudtaget några likheter utöver skägget? =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha! Man skulle kunna tro att det var två olika människor :) Men du .. angående schemat, du glömde att klämma in den låånga promenaden som du måste ta för att göra av med all energi som du stoppar i dig ..

2009-03-20 @ 20:11:13
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: Blondin Bellas Skink Chock

1a bilden Kenny inför rätta efter att varit klädd som bild nr 2

2009-03-21 @ 14:34:15
URL: http://blog.bahnhof.se/wb79078

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0