1 maj: 8 maj

Den 8 maj då så äntligen får vi vårt efterlängtade bredband. Guuuuuu´ va skönt.

Idag fick jag MSN att funka i några timmar (men nu funkar det inte igen). Passade på att ha ett videosamtal med Micke (Angelicas bror) till Jon´s förtjusning. Det var då fascinerande att se Micke och vinka till honom.

Just nu är Jon & Angelica hos Mia & Elis och jag har passat på att byta hjul åt en bekant här på gården. Ska snart åka och hämta sambo & son för att sedan fortsätta ute på gården i denna sköna värme.

Mot kvällen blir det att grilla stor stek med majskolvar och potatis. Ska nog passa på att häva i mig några öl idag då Angelica ska bort i morrn på galej till Trönö och på söndagen ska jag upp tidigt med Jon förståss. Ska till Axmar på söndag också för att lägga i båten i havet.

Så i morrn kväll får jag hoppas att MSN funkar igen så man kan få lite sällskap iaf när Jon sover och sambon är utflugen ur huset.



Igår var jag jättetrött så jag gick och la mig på lunchen och somnade i några timmar. Vaknade med migrän förståss och hela kvällen var förstörd. Det höll på i flera timmar, trodde jag skulle bli tokig.

Men med eld kan man besegra eld, så jag försökte sova igen och det lyckades! Migränen försvann. Trots att jag fick migränen av just att jag sov för mycket.



Man kan bara hoppas att denna film är en parodi, men jag anar att det inte är det.

Om du vill minska ner på bögeriet ditt.




Jag blev visst Fantomen i ett superhjälte-test.

Fantomen
65%
Kattkvinnan
59%
Wolverine
57%
Stålmannen
55%
Batman
49%
Robin
46%
Hellboy
45%
Hulken
45%
Spindelmannen
33%
Du är en levande legend
som har ditt hem i djungeln.

Klicka för att testa vilken superhjälte du är!


Kommentarer
Postat av: Ida

Eftersom du kanske inte är där så ofta längre så har jag snart mejlat dej på Lunar!



Ha det gott!

2009-05-02 @ 13:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0