11 maj: Gävle-cruisingen

Riktigt roligt i helgen förutom att man kom i bråk med en snubbe som inte ville betala in sig och vi fick kasta ut honom.

Men utöver det, var det jätteskoj. Var nere på stan ett tag också och tittade på cruisingkaravanen. Väldigt mycket folk ute... plus poliser och besiktningsmän dessutom.

Men alla verkar ha skött sig, både polis och motorburet folk. Inga större skriverier i tidningarna iaf.

Träffade en jäkla massa folk man kände, vissa som man inte sett på 10 år!

Mådde bra dagen efter också, gudskelov. Men jag drack bara öl och jag hällde inte i mig ölen heller. Man måste ju kunna räkna när man stod i baren och hjälpte till =)



Sonen busar och sjunger.





En av de bästa Dolda Kameran-klipp någonsin. Roligt att se hur primitiva vi är.



På fredag är jag ledig... då blir det att fara iväg till Stockholmo på en kombinerad affärs- och nöjesresa kan man säga =)

Ska bli väldigt skönt att få komma iväg lite till nya vyer och miljöer. Men det skulle vara roligt att ha en stegräknare. Det kommer bli en jäkla massa gående.

Jon blir hos Farmor & Håkan tills på måndag, så han kommer få fullt upp.



Skriver nog mer i veckan.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha, jag fick för mig att ni var till Stockholm i helgen som var och om du bara visste vad jag funderade mycket under några sekunder, då jag läste raderna om att du hade varit tvungen att kasta ut en bråkstake - "Har Kenny agerat dörrvakt på Bröderna Olssons eller nå't annat Söderhak??" :D

2009-05-11 @ 18:31:05
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Håkan

Å det roligaste var att han hade betalat in sig men vägrade visa stämpeln :D

2009-05-13 @ 21:17:15
Postat av: Frida

Hörde nå rykten om att Småstadsliv-typerna skulle ha nått på teatern i S-hamn onsdag den 20:e klockan 19.00.

Jag ska fan dit! :)

Var ni på premiären?

2009-05-13 @ 23:36:15
URL: http://teufelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0