29 maj: Betsat sönder huvudet

Idag har sonen varit bättre, trots ett enormt vrånghumör.  Vi har då passat på att varit ute och grejjat på gården.  Jag har bland annat betsat vardagsrumsstolarna mörkbruna.

Jäklar va seg i huvudet man känner sig efter att betsat tre stolar. Läste på varningsetiketten och där stod det att man kunde bli trött och yr. Det är ungefär som jag känner mig nu, medans svetten rinner nerför pannan och ryggen i och med solens varma strålar.

Så nu sitter jag och tar mig en paus med en folköl vid min sida. Ikväll ska det bli rom-grogg med lime och grejjs. =)
Det skulle visst även grillas lax... aldrig fel.



Igår var brorsan på besök och vi fick i ordning ett personligt brev och CV åt honom. Gick snabbare än vad vi trodde. Resten av tiden gick till fika, YouTube och massa skratt.

Synd att vi bor så långt ifrån varandra, bror och jag.



Underbar "reklam".

Haft den här videon med förut i den gamla bloggen.
1 ½ timmes långt program om hur världen skulle te sig, om vi människor försvann i ett trollslag. Enormt intressant.




Låtar som spelas mest just nu:
She´s My Little Baby - Bobby Mack
The King's Horses - Eddie Meduza
Nu Du Kärring - Björn Rosenström
Husvagn - DiscoCrew
Sugar Baby Love - The Boppers





1: Håkke, Sandra och jag i Hillbillys bar på Gefle Cruising.
2: Jon vill ha en kram av pappa.
3: Buicken... väntar på fälgarna. =)
4: Lök & Kny



Fälgarna har strulat sig lite... men det löste sig.

Fick ett mail idag av min gode fälgleverantör från Stockholm, SEAG.
17" fälgarna skulle dröja ett bra tag innan de nådde Sverige. Så vi kom överens om att ta 18" fälgar istället för samma pris!! Det var riktigt bussigt, men...

Jag har ju redan inhandlat 17" däck! Men det ordnade sig som så att han tar de däcken och jag får 18" däck istället i samma bredd. Omlagt och klart på fälgarna dessutom!

Hade varit mycket enklare att tagit American Racing fälgar. Men det är just det att dessa fälgar finns i lager jämt, överallt, och alla har sådana. Jag vill ju ha dessa som sticker ut lite som ingen annan har... och som dessutom är ca 3000-4000kr billigare.





"Give me a diablo sandwich, a Dr. Pepper, and make it quick, I'm in a god-damn hurry."
Sheriff Buford T. Justice

Kommentarer
Postat av: Anna

Men HUR kunde jag läsa så fel?? Läste "Bajsat sönder huvudet" OMG



Såg en dokumentär om trakterna kring Tjernobyl där de visade alla spökstäder som stått tomma nu sen 1986. Där fick man verligen en verklig hint om hur det kommer att se ut när människan inte längre finns...

2009-05-30 @ 09:35:54
URL: http://vingo.blogg.se/
Postat av: Angelica

Den dokumentären har jag också sett! Den borde du se Kny, den var mycket intressant!

2009-05-30 @ 11:39:50
URL: http://mjam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0