5 maj: En jäkel på att söka jobb

Ja... det är jag det.
Men det ska inte bli likadant som förra året, får jag hoppas. Det var lite extremt faktiskt.

Eftersom jag har min tjänst tidsatt (med ev förlängning) tills sista juni pga anställningsstopp, så tyckte jag det var säkrast att vara proaktiv och kolla runt på arbetsmarknaden om det finns andra arbeten som skulle kunna passa mig om det är som så att jag inte skulle få förlängning av någon orsak.

Skickade iväg mitt CV och personliga brev igår kväll angående en ledig tjänst som Platschef som passade mig riktigt bra. Redan idag fick jag svar att jag var mycket intressant för tjänsten och de skulle återkomma så fort som möjligt.

Blev lite extra glad för jag spädde på löneanspråket ordentligt, hehe.
Va fan... det blev ju dyra kromfälgar till Buicken =D



På lördag ska jag hjälpa till på Hillbillys. Så det blir tema - 'Hunk i baren'. Det lär ju dra en jävla massa folk tycker jag. Främst sådant där folk med tuttar ;)



Tänkte skriva en massa klag om staten här, men ångrade mig. Det får bli i en blogg som är mer negativ lagd.
Men det handlar bland annat om våra skatter, skolor m.m.



Ingen länk i dagens blogg men bjuder på en del gamla bilder istället, om nu denna 3G-uppkoppling orkar med att ladda upp bilder vill säga.




Fan... orkade inte ladda upp fler. Seeeeego-uppkoppling.

Nåväl...
1: Raggarsvin
2: Under en å-rensning här hemma. Mycket jobb och brännvin är ingen bra kombination.
3: Danne klipper en stackares hår med yxa.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahaha! "Tema Hunk i baren Det lär ju dra en jävla massa folk tycker jag. Främst sådant där folk med tuttar" Haha du är go du Kny ;)

2009-05-06 @ 06:43:48
URL: http://mjam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Köp en rockring?

http://www.spikedhumor.com/player/FullScreen.aspx?file=http://www.spikedhumor.com/videocodes/166832/data.xml&item=2&timestamp=12&id=166832

2009-05-06 @ 17:00:47
Postat av: Ida

Att föregående inlägg var från mej framgick inte så bra... Så att förtydliga det hela skickar jag en kommentar till!

2009-05-06 @ 17:01:59
Postat av: kyd

fan vilken talang!!

2009-05-06 @ 20:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0